• 17.01.25, 11:50

DPD ostis Eestisse Hiina robotid: Euroopa omad maksavad kordades rohkem

Logistikaettevõte DPD Eesti investeeris uutesse robotitesse. Valik langes teadlikult Hiina toodangu kasuks mitte ainult rahalistel, vaid ka tehnoloogilistel põhjustel, ütles DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss selgitas, kuidas töötajad robotite kaasamisse suhtuvad.
  • DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss selgitas, kuidas töötajad robotite kaasamisse suhtuvad. Foto: DPD Eesti
Kirss rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et kui DPD oleks ostnud uued robotid Hiina asemel Euroopast, oleks ostuhind kujunenud kordades kõrgemaks.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.25, 10:38
DPD Eesti pani esimesena Baltimaades robotid pakke sorteerima
Lisatud video DPD Eesti robotsorteerimisest
DPD Eesti võttis Baltimaade esimese logistikaettevõttena oma sorteerimiskeskuses kasutusele robotid: 70 väikest robotit on kahekuulise “katseaja” edukalt läbinud ning töötavad nüüd täie võimsusega.
Uudised
  • 27.11.24, 11:49
Baltimaade üks parimaid: DPD kestlikud investeeringud tõid kõrge tunnustuse
DPD Eesti pälvis koos Läti ja Leeduga Baltimaade jätkusuutlikuma ettevõtte konkursil Baltic Sustainability Awards transpordi ja mobiilsuse kategoorias esimese koha.
Saated
  • 17.01.25, 11:48
Liiklusekspert surmade kasvust: sõjapinge ja majanduslangus jõudsid teedele
"Ühiskond on väsinud ja stressis," põhjendas liiklussurmade arvu mullust kasvu transpordiameti liiklusohutuse strateegialoome juht Alo Kirsimäe.
Uudised
  • 13.09.24, 07:30
Remo Kirss: ükski kuller ei taha kõnniteel peatuda ja liiklust häirida
Paki transpordi osapoolteks on nii paki vedaja, selle tellija kui ka teede võrgustiku omanik ehk linn, kelle ülesanne on tagada ohutu ja kõiki teenuseid arvestav linnaruum. Kui eraisik saab pakile vastu lipata või tellida selle pakiautomaati, siis ettevõtte tellimus on sageli transporditav alusega, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss, tuues välja kolm võimalikku lahendust vastuolisele liiklusseaduse muudatusele.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele