Konkurentsis püsimiseks tuleb ettevõtetel luua paindlikud ja tehnoloogiapõhised tarneahelad, mis mitte ainult ei suuda ebakindlust taluda, vaid ka toetavad kasvu, leiab tarneahela ekspert Dr. Muddassir Ahmed.

- Dr. Muddassir Ahmed on 29.-30. mail toimuva Pärnu tarneahelakonverentsi 2025 “Tarneahel kui uus müük” peaesineja. Foto: Babar Swaleheen
„Tänapäeva kiirelt muutuvas ja ettearvamatus maailmas ei ole tarneahelad enam vaid kulukeskused – nendest on saanud võimsad müügi võimaldajad ja olulised konkurentsieelise allikad,“ ütleb tunnustatud tarneahela ekspert ja arvamusliider Dr. Muddassir Ahmed.
„Kliendid ootavad kiiremaid tarneid, suuremat läbipaistvust ja vastupidavaid operatsioone. Ettevõtted, mis suudavad neid ootusi täita, domineerivad turul,“ usub Ahmed.
„Geopoliitilised muutused, kliimamuutused ja tööjõupuudus on näidanud, et traditsioonilised, ainult efektiivsusele keskenduvad mudelid ei ole enam piisavad,“ rõhutab ta.
„Et püsida konkurentsis, peavad organisatsioonid looma paindlikud, tehnoloogiapõhised tarneahelad, mis mitte ainult ei suuda ebakindlust taluda, vaid ka toetavad kasvu, parandavad kliendikogemust ja loovad uusi tulubooge,“ usub ekspert.
Tule kuulama!
Dr. Muddassir Ahmed on 29.-30. mail toimuva Pärnu tarneahelakonverentsi 2025 „Tarneahel kui uus müük“ peaesineja.
Oma ettekandes jagab ta strateegiaid, kuidas muuta väljakutsed tarneahelas tugevuseks, tagada vastupidavus ja positsioneerida oma ettevõte turuliidrina.
Programmi ja piletid leiab sündmuse kodulehelt
supplychain.ee.
Kes on Dr. Muddassir Ahmed?
Dr. Muddassir Ahmed on rahvusvaheliselt tunnustatud tarneahela ekspert, arvamusliider ja peaesineja. Ta on SCMDOJO asutaja ja tegevjuht. SCMDOJO on platvorm, mis aitab tarneahela spetsialistidel omandada tipptasemel teadmisi, praktilisi tööriistu ja ligipääsu ekspertteadmistele.
Dr. Ahmedil on enam kui 19 aastat juhtimiskogemust Suurbritannias, Euroopas, Lähis-Idas ja kagu-Aasias. Ta on töötanud võtmerollides sellistes ettevõtetes nagu Bridgestone, Doncasters Group, Eaton ja Volvo Cars, kus juhtis tarneahela operatsioone, mille väärtus ulatub miljonitesse.
Tema teadmised hõlmavad kõiki tarneahela juhtimise aspekte, keskendudes eriti just tehnoloogia ja innovatsiooni kasutamisele protsesside optimeerimiseks ning vastupidavate tarneahelate loomiseks.
Supply Chain Digital on Muddassir Ahmedi valinud top 10 tarneahela mõjuisiku hulka maailmas. Ta on mänginud olulist rolli tarneahela juhtimise parimate praktikate kujundamises oma ulatusliku uurimustöö, videoblogide ja arvamusliidriks olemise kaudu. Dr. Ahmedil on juhtimisteaduste doktorikraad Lancasteri Ülikoolist ja ta on sertifitiseeritud Six Sigma must vöö.
Tema loodud platvormi SCMDOJO kogukonnas on üle 51 000 igakuise külastaja, 68 000 uudiskirja tellija ja enam kui 105 000 sotsiaalmeedia jälgija. Nad kõik on tarneahela professionaalid.
Dr. Muddassir Ahmed on tugev esineja ja arvamusliider, kes jagab oma teadmisi tarneahela suundumustest, parimatest praktikatest ja tarneahelajuhtimise tulevikust. Tema ettekanded keskenduvad tipptasemel tarneahelatele, digitaalsele transformatsioonile ja strateegilisele juhtimisele. Tema missioon on selge: aidata tarneahelatel areneda ja edu saavutada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.