Mullu Läti siseliinide turule sisenenud ja seal 200 000 reisijat vedanud Lux Express plaanib sel aastal kõunanaabrite turgudel mahtu kahekordistada. Suvel avaneb uus liin, mis annab ka eestlastele võimaluse sõita läbi Riia ka Leedu kuurortlinnadesse Palangasse ja Klaipedasse.

- 1. veebruarist alustati reisidega Panevežisesse, suvel isanduvad sihtpunktidena Leedu kuurortlinnad Palanga ja Klaipeda.
- Foto: Lux Express
Kokku neljas riigis tegutseva Lux Expressi suurim tähelepanu kulus mullu Lätile, kus Eesti ettevõte sai kevadel olulise strateegilise võidu. Kui varem toimis Läti kaugliinide bussiliiklus täielikult riigi dotatsioonidel, kus teenindusõigus läks sageli madalaima hinnaga pakkumise teinud vedajale, siis Lux Express tõestas, et ka ilma riigipoolse toetusteta on võimalik pakkuda kvaliteetset ja taskukohast liikuvusteenust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva värskes Gaselli TOPis oli ligi 80 ettevõtet, mis tegutsevad veondus- ja laondussektoris. Logistikauudised toob neist välja esimesed 50 ning valdkonna edetabeli esikohal platseerus Lääne-Virumaa bussifirma T.A. Bussid. Kes olid ülejäänud 49?
Toomas ja Ulvi Hainla on üle 24 aasta vedanud pereäri Arilix, mille alt juhivad Tartu Bussikeskust. See on lugu mitte ainult edust äris, vaid ka armastusest, koostööst ja järjekindlusest.
Lux Expressi bussidega sõitis 2024. aastal Eestis 2,1 miljonit reisijat, mis on ettevõtte ajaloo rekord. Reisijate kasvava nõudluse teenindamiseks on plaanis liinidele tuua veel rohkem uusi mugavaid busse ja avada uusi peatusi, et veelgi soodustada siseturismi Eestis.
Lux Express paneb alates 2. jaanuarist koostöös Tartu Bussikeskusega käima ööbussi, mis toob tartlased hommikul enne kella viit Tallinna lennujaama ja viib tallinlased uue tööpäeva varahommikuks Tartusse.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.