Läti Vabariigi raudtee tehniline inspektsioon väljastas AS Eesti Liinirongidele (Elron) loa katsesõitudeks Valga – Riia vahelisel raudteelõigul. Katsesõidud on vajalikud Stadler Flirt rongide sertifitseerimiseks Läti raudteedel, et saaks käivitada Tartu ja Riia vahelise otseühenduse.
- Elroni katsesõidud Valga – Riia vahelisel raudteelõigul on planeeritud veebruari alguseks. Foto: Raigo Pajula
„Katsesõidud Valga – Riia vahelisel raudteelõigul on planeeritud 4. - 6. veebruaril, mille käigus tehakse muuhulgas Läti taristu seiresüsteemide, turvangusüsteemide, raadioside- ja teised ühilduvustestid ning sõidetakse läbi kogu liin koos opereerimiseks vajalike kõrvalteedega,“ ütles Elroni juhatuse liige Märt Ehrenpreis. „Luba katsesõitudeks kehtib juunikuuni, et vajadusel oleks võimalik teha ka täiendavaid teste.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Regionaal- ja Põllumajandusministeerium eraldab neli miljonit eurot Harjumaale Soodevahe külla uue, 1520 mm rööpmelaiusega rongide hooldusdepoo projekteerimiseks. Uus depoo hakkab lisaks 1425 mm rööpmega Rail Baltica rongide hooldamisele asendama ka kitsaks jäänud Elroni Pääsküla depood.
Rong vs buss: kas, kes ja kui palju uuest rongiliinist võidab?
6. jaanuaril kell 10.25 startis Tallinnast esimene Elroni rong Valga suunas, mis võimaldab kahe ümberistumisega jõuda õhtul kella üheksaks Vilniusesse. Kust saab pileteid, mis need maksavad ja kui kaua võtab sõit aega? Logistikauudised pani teema kontektsi võrrelduna Lux Expressiga.
Eesti, Läti ja Leedu reisirongioperaatorid Elron, Vivi ja LTG Link alustavad sõiduplaanide ühtlustamist, et luua reisijatele senisest paremad võimalused Baltimaade vahel reisirongiga liikumiseks. Kahe ümberistumisega ühendus Tallinna – Tartu – Riia ja Vilniuse vahel käivitub 6. jaanuarist.
Eesti jaoks ehitatavatest uutest Škoda reisirongidest esimese ehitus on lõppenud ja saadeti Škoda Grupi Ostrava linnas (Tšehhi Vabariik) asuvast tehasest ettevõtte Pilseni linnas (Tšehhi Vabariik) asuvasse tehasesse testimisele. Hiliskevadel jõuavad kaks esimest elektrirongi testsõitudeks Eesti raudteedele.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.