• 30.09.24, 20:22

Tarmo Trei: teehoolderaha kärpimise mõju on kaugelt suurem, kui poliitikud eeldavad

Riigiteede hooldamiseks ette nähtud raha on juba sel aastal kärbitud ning järgmiste aastate riigieelarve strateegias väheneb see summa Transpordiameti andmetel veelgi. Mainitud dokumendis on muuhulgas kirjas, et teede korrashoiukulude vähendamine võib kaasa tuua vajaduse teede seisundi nõuete alandamiseks.
Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul on valitsuse poolsel teehoolde vahendite vähendamisel kaugelt suurem mõju Eesti teedevõrgu seisukorrale ja riigile endale, kui poliitikud ise tunnistada tahavad.
  • Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul on valitsuse poolsel teehoolde vahendite vähendamisel kaugelt suurem mõju Eesti teedevõrgu seisukorrale ja riigile endale, kui poliitikud ise tunnistada tahavad. Foto: Andres Haabu
Veel kehtivas teehoiukavas oli tänavu riigiteede hooldamiseks esialgu ette nähtud 47 miljonit eurot, kuid see vähenes aasta jooksul 45 miljoni euroni. Transpordiameti andmetel on järgmise aasta riigieelarve strateegias riigiteede hooldamiseks vaid 40 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.24, 09:32
Taristuminister Svet: me peame suurendama kulutusi teedeehitusele
Taristuminister ja äsja vermitud sotsiaaldemokraatliku erakonna liige Vladimir Svet rääkis teedeehitusest, eluaseme- ja taristueelarvest, targast kärpimisest, oma suhtumisest maksutõusudesse ja muustki.
Saated
  • 20.05.24, 14:00
Eestil on võimalik saada põhjamaised teed. Lõpuks ometi
Paldiskisse maa-aluse vesisalvesti rajamisel kaevatakse välja suur kogus gneisskillustikku, mida võiks kasutada oluliselt vastupidavamate teede ehitamiseks, rääkis vesisalvestit rajava Energiasalve loodusvarade ärijuht Markus Vihma.
Uudised
  • 14.05.24, 16:28
Teedefirmad istuvad augus: kaks aastat ja kakssada koondatut
Teedefirmad TREV-2 ja KMG on viimase paari aasta jooksul koondanud kokku paarsada töötajat, ettevõtteid räsivad raha rööviv asfaldiäri ning töötajad, keda enam valdkonda tagasi ei meelita.
Uudised
  • 26.09.24, 08:12
Svet: loodame Rail Balticu 2030. aastaks täielikult valmis saada
Taristuminister Vladimir Svet rõhutas Läti ja Leedu kolleegidele vajadust hoida Rail Balticu ehitustempot selliselt, et trass valmiks põhja-lõuna suunal 2030. aastaks täispikkuses. Lähiajal kuulutatakse Eestis välja allianss hankestrateegial põhinevad suuremahulised projekteerimis- ja ehitamishanked, mis hõlmavad ka Lõuna-Pärnumaale jäävat trassi.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele