Rahvusvahelise energiaagentuuri IEA andmeil on nõudlus Euroopas raskemate kütuste järele kukkunud alla 2020. aasta taseme, mil pandeemia piiras inimeste liikumist.

- Kütuste ja teiste naftasaaduste terminal Muuga sadamas. Foto: Liis Treimann
IEA statistika kohaselt on raskemate kütuste - kuhu agentuur liigitab diislikütuse, laevakütuse ja kütteõli - nõudlus tänavu Euroopas 5,8 miljonit barrelit päevas, vahendas Bloomberg. Mullu oli see näitaja 6 ning aastatel 2021-2022 6,2 miljonit barrelit. Pandeemia-aastal 2020 oli raskete kütuste (gasoil) nõudlus 5,9 miljonit barrelit päevas ning aastatel enne seda 6,5 miljonit barrelit päevas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mercedes-Benz avas Saksamaal Stuttgart-Untertürkheimis uue kompetentsikeskuse eCampus, mis keskendub tulevaste elektriautode akude ja akuelementide arendamisele ja testimisele. Eesmärk on alandada akude hinda lähiaastatel üle 30 protsendi.
Kaubalogistika täisteenust pakkuv Via 3L astus juunis otsustava sammu viimase miili vedude elektrifitseerimise suunas. Võib lausa öelda, et julge sammu, sest esimese Eesti ettevõttena soetati endale Hiina päritolu suurkaubik Maxus eDeliver 9. Kas esimesed paar kuud igapäevast tööd kinnitavad ka vanasõna, et julge hundi rind on rasvane?
Eesti kütuseettevõtjad saavad peagi taotleda riigilt toetust elektriveokite laadimisparkide rajamiseks. Kliimaministeerium eraldab selleks 5 miljonit eurot.
Globaalne logistikaettevõte DSV teatas täna lepingust Volvo Trucksi-ga 300 elektriveoki ostmiseks. Tehing on üks suurimaid tellimusi Volvo elektriveokitele ja oluline samm DSV eesmärgi suunas tõusta transpordisektori rohepöörde eestvedajaks kogu maailmas.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.