Ehitaja ülesandeks saab olema Tartu Sõpruse silla põhjalik ümberehitus, mis valmib 2026. aasta sügiseks.

- Sõpruse sild Tartus Foto: Arno Mikkor
Sõpruse sillal parandatakse autode sõiduteed ning liikumisvõimalusi nii jalakäijatele kui ratturitele. Uue lahenduse kohaselt saab sillal olema 2 + 2 sõidurada ning sild ehitatakse mõlemalt poolt laiemaks, et mahutada sellele ka piisavalt laiad ratta- ja jalgteed. Nii jalgratturid kui jalakäijad eraldatakse sõiduteest piirde ja ohutusalaga. Kahesuunalised rattateed saavad olema 2,25 meetri laiused ning asuvad mõlemal sõidusuunal. Jalgteede laius saab sillal olema 2 meetrit. Samuti ehitatakse välja rattateed ja -rajad Karlova suunas ja kõikidele sillalt tulevatele ning sinna viivatele pööretele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.