• 17.01.24, 12:06

Maersk ja Hapag-Lloyd panevad leivad ühte kappi

Hapag-Lloyd AG ja A.P. Moller - Maersk allkirjastasid lepingu uueks pikaajaliseks operatiivkoostööks nimega “Gemini Cooperation”, mis algab 2025. aasta veebruarist. Selle tulemusel lahkub Hapag-Lloyd THE Alliance'ist 2025. aasta jaanuari lõpus, Maersk ja MSC teatasid ühise 2M alliansi lõpetamisest juba aasta tagasi.
Maersk vahetab koostööpartnerit: MSC asemel luuakse allianss Hapag-Lloydiga.
  • Maersk vahetab koostööpartnerit: MSC asemel luuakse allianss Hapag-Lloydiga. Foto: Shutterstock
„Koostöö Maerskiga aitab meil klientidele pakutavat kvaliteeti veelgi tõsta. Lisaks saame kasu oma tegevuse tõhususe kasvust ja ühistest jõupingutustest, et veelgi kiirendada merendussektori dekarboniseerimist,” ütles Hapag-Lloydi tegevjuht Rolf Habben Jansen.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.24, 12:43
Aasia-Euroopa merevedudega on seis endiselt hapu, kuid tekkinud on teatav stabiilsus
Punase mere piirkonnas toimuvate terrorirünnakute ja Iisraeli sõja tõttu Suessi kanali läheduses on merevedude tarneajad Aasiast Euroopasse pikenenud paari nädala võrra, hinnad on kasvanud kuni kolm korda ning lisasurve Lääne-Euroopa sadamatele ja lähenev Hiina uus-aasta muudavad olukorra veelgi keerulisemaks. Küll aga on võrreldes detsembriga tekkinud teatav stabiilsus, tunnistavad Eesti suuremad ekspedeerimisfirmad.
Saated
  • 09.01.24, 07:50
Riia Sillave: tarnete kallinemine sõltub Suessi kanali kriisi kestusest
Kui Punases meres tegutsevate mässulistega seotud Suessi kanali kriis kestab kauem kui mitu nädalat, siis võib see hakata rohkem tõstma tarnete hindu, ütles Muuga konteinerterminali käitava HHLA TK juht Riia Sillave.
Uudised
  • 08.01.24, 08:50
Maersk hoiatab kaubaveo oluliste häirete eest
Maailma üks suurimaid laevandusfirmasid Maersk hoiatas reedel kliente, et suunab kõik oma laevad Punase mere marsruudilt Aafrika lõunatipu poole ettenägematuks ajaks.
Uudised
  • 10.01.24, 09:45
Tallinna Sadam taastub reisijaäris, kaubamaht kukkus korralikult
Eelmisel aastal läbis Tallinna Sadama sadamaid kokku 8 miljonit reisijat ja 13 miljonit tonni kaupa. Kaubamaht kahanes eelneva aastaga võrreldes 29% ehk 5 miljonit tonni.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele