• 23.02.22, 13:15

Kogemus: kuidas lahendas Operail ettevõttesisese töökorralduse?

Operail on suure raudtee-ettevõtte kaasajastamisel panustanud viimastel aastatel palju digitaliseerimisse ja uutesse innovaatilistesse lahendustesse. Nüüd jõuti ettevõtte sisese töökorralduse digitaliseerimiseni. Millise platvormi kasuks ligi 600 töötajaga suurettevõttes otsustati ja miks just selle?
Operailis töötab ligi 600 inimest ja nende töö korraldamine läbi digitaalsete lahenduste oli suur väljakutse.
  • Operailis töötab ligi 600 inimest ja nende töö korraldamine läbi digitaalsete lahenduste oli suur väljakutse.
Operaili üheks suuremaks ettevõtmiseks on olnud ettevõttesisese pöördumissüsteemi loomine, mis võimaldaks paindlikumalt, kiiremini ja efektiivsemalt juhtida erinevaid tööprotsesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele