Eesti logistikastartup hakkas tegema koostööd UPSiga
Eesti tehnoloogiaettevõte Feeport sõlmis koostööleppe UPSi volitatud töövõtjaga Eestis, EKLT OÜ-ga, kes asub Eestis kasutama Feeporti loodud tarkvaraplatvormi vähese väärtusega saadetiste massdeklareerimiseks.
EKLT juhatuse liige Marina Nikitina ja Feeporti partner ja juhatuse liige Egor Paanukoski.
Foto: Feeport
Käesoleva aasta 1. juulist alates tuleb deklareerida kõik Euroopa Liitu kolmandatest riikidest saabuvad saadetised, varem olid deklareerimisest vabastatud kuni 22-eurose väärtusega saadetised. Feeporti partneri ja juhatuse liikme Egor Paanukoski sõnul kaasnes uue regulatsiooniga märkimisväärne ajaline kulu kaupade vastuvõtjatele, mistõttu otsustasid logistika ja IT tippspetsialistid ühendada oma jõud lahenduse leidmiseks.
Täna toimub logistikaettevõtete initsiatiivil loodud võrgustiku ACCE100 webinar, mille eesmärk on koostöös tarneahela erinevate osapooltega töötada välja logistika ökosüsteemi digitaliseerimise strateegia ning lahendus.
Poola valitsus kuulutas pärast eelmise teenusepakkuja viaTolliga lepingu lõppemist välja konkursi uue teetasude haldaja leidmiseks ning valituks osutunud ettevõtted otsustasid eelneva tehnoloogia täies mahus välja vahetada.
Alexela müügi eest vastutav juhatuse liige Tarmo Kärsna rääkis Pärnu Tarneahelakonverentsil Tartus, milliseid on nende firma jaoks õiged mõõdikud parima tulemuse saavutamiseks. Ta toonitas, et vaid ühe valdkonna optimeerimine ei aita ettevõtet - see tekitab pigem pingeid ja konflikte, mida automatiseerimise juures hoopis vältida tuleks.
Digitaliseerimise juures on oluline näidata lugu konkreetse numbri taga, tõdes Via 3L tegevjuht Rainer Rohtla Tartus toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil. „Oluline on visualiseerida andmebaasis olevad numbrid nii, et iga töötaja saaks aru, kas see number on suur või väike.“
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.