Page Not Found

  • 22.07.21, 10:26

Leedu vedajate tõehetk: juhte pole, meedia süüdistab neid orjapidamises

Leedu vedajad on krahhi äärel: valitseb totaalne veokijuhtide põud, kuna aastane kvoot kolmandatest riikidest pärit juhtide tööle lubamiseks sai täis juba mais. Kaks kuud kestnud ootamise järel teatas valitsus, et seda ei tõsteta, otsust võis mõjutada hiljuti avaldatud ajakirjanduslik dokumentaaluurimus Leedu vedajatest kui 21. sajandi orjapidajatest.
Kaunases asuv Hegelmann Transporti ühiselamu, mille kitsukeses toas elab üle kümne autojuhi.
  • Kaunases asuv Hegelmann Transporti ühiselamu, mille kitsukeses toas elab üle kümne autojuhi. Foto: Kuvatõmmis
Leedu transpordisektoril oli 2021. aastal lubatud tuua kolmandatest riikidest tööle 11 600 töötajat. Vaatamata sellele, et tegemist on suurima kvoodiga erinevates sektorites (tööstuses on lubatud 9500, ehitussektoris 9100 jne), sai see täis juba esimese viie kuuga. Seepeale hakkaski Leedu Autovedajate Assotsiatsioon Linava nõudma riigilt luba veel 15 000 autojuhi importimiseks, kirjutab trans.info.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 14:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele