• 22.07.21, 10:26

Leedu vedajate tõehetk: juhte pole, meedia süüdistab neid orjapidamises

Leedu vedajad on krahhi äärel: valitseb totaalne veokijuhtide põud, kuna aastane kvoot kolmandatest riikidest pärit juhtide tööle lubamiseks sai täis juba mais. Kaks kuud kestnud ootamise järel teatas valitsus, et seda ei tõsteta, otsust võis mõjutada hiljuti avaldatud ajakirjanduslik dokumentaaluurimus Leedu vedajatest kui 21. sajandi orjapidajatest.
Kaunases asuv Hegelmann Transporti ühiselamu, mille kitsukeses toas elab üle kümne autojuhi.
  • Kaunases asuv Hegelmann Transporti ühiselamu, mille kitsukeses toas elab üle kümne autojuhi. Foto: Kuvatõmmis
Leedu transpordisektoril oli 2021. aastal lubatud tuua kolmandatest riikidest tööle 11 600 töötajat. Vaatamata sellele, et tegemist on suurima kvoodiga erinevates sektorites (tööstuses on lubatud 9500, ehitussektoris 9100 jne), sai see täis juba esimese viie kuuga. Seepeale hakkaski Leedu Autovedajate Assotsiatsioon Linava nõudma riigilt luba veel 15 000 autojuhi importimiseks, kirjutab trans.info.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele