Reedel avati pidulikult Tallinna ringtee Luige-Saku neljarajaline teelõik, mille oluline osa on Transpordiameti ja Rail Baltic Estonia koostöös rajatud Saustinõmme viadukt.
- Saustinõmme viadukt on esimene Rail Baltica põhitrassi objekt, mis nüüd ametlikult valmis on saanud. Foto: Martin Dremljuga
Transpordiameti peadirektor Kaido Padar nentis, et Luige-Saku teelõigu valmimisega sai eemaldatud viimane ohtlik pudelikael Tallinna ringteelt. Ehitustööde järgselt on võimalik Tallinna ringteel alates Kanamast kuni Väo sõlmeni sõita terves ulatuses mööda 2+2 ristlõikega maanteed. „Koostöös Rail Balticaga saime selle projektiga suure kogemuse ka mudelipõhise ehitamise võtmes. Kogu see ehitus valmis kõigepealt ju digitaalse mudelina ja kindlasti on see teedeehituse tulevik,“ ütles Padar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mullu alustati esimese Rail Baltica kohtobjekti ehitusega Saustinõmme maanteeviadukti näol ning eeloleval kahel aastal jätkame kiirendatud ehitamiskava ja investeeringutega, kinnitab majandusminister Taavi Aas.
28. jaanuaril 2021 avatakse täies mahus liiklusele Saustinõmme paarisviadukt, mis on esimene OÜ Rail Baltic Estoniaga koostöös valminud viadukt ning osa uuest Luige–Saku neljarajalisest lõigust.
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.