Tallinn määras DPD-le rohe-eeskuju eest reklaamimaksu
DPD lisas Tallinna linnas sõitvate uutele elektrikaubikutele märke “Puhtama Tallinna nimel”, et tõmmata tähelepanu päriselt astutud sammudele CO2 vähendamise osas. Selline initsiatiiv läks linnavõimu tunnustuse asemel aga hoopis reklaamimaksu alla.
„Reklaamimaks määrati hoolimata faktist, et elektriautode laialdasem kasutuselevõtt peaks toetama ka Tallinna rohepealinnaks pürgimise eesmärki,“ ütles Remo Kirss.
Tegemist on seni suurima elektrikaubikute ostutehinguga
Kuller- ja logistikaettevõte DPD sai kätte seitse täiselektrilist Volkswagen e-Crafter kaubikut, millega hakatakse saadetisi transportima Tallinnas ja selle lähiümbruses. Elektrilised kaubikud on osa DPD grupi projektist, milleks investeeritakse kokku 200 miljonit eurot.
Läinud nädalal teatas DPD Eesti ajaloo suurimast elektrikaubikute ostutehingust Eestis, soetades enda masinaparki seitse täiselektrilist Volkswagen Crafterit. Ettevõtte juht Remo Kirss tunnistas, et krõbeda pakasega selliste autode teedele toomine oli esimestel päevadel üsna ehmatav kogemus.
DPD Eesti käive kasvas möödunud aastal 16 protsenti ning kohale toimetati ligi 5,3 miljonit pakki, mis tähendab eelneva aastaga võrreldes kasvu ligi 30 protsenti. Suurenenud mahtude taga on eelkõige viiruse mõjul hüppeliselt kasvanud e-kaubandus.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss rääkis teisipäevases hommikuprogrammis, et kulleriteenuste pakkujate seas leidub ka selliseid ettevõtteid, kelle madalad hinnad panevad kahtlema, kas nad ikka kõiki makse õiglaselt maksavad.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.