Rail Balticu ühisettevõtte tegevjuht ja juhatuse esimees Agnis Driksna ütles eile toimunud RB Rail ASi hankeplaani veebiseminaril, et projekti fookus on 2021. aastal valmistuda suuremahulisteks ehitustöödeks, selle aasta hangete hinnanguline lepinguline koguväärtus ületab 2 miljardit eurot.
30. märtsil 2021 jälgis RB Rail ASi hankeplaani veebiseminari enam kui 1300 raudteetööstuse professionaali 34 riigist, sh Balti riikidest, Saksamaalt, Itaaliast, Soomest, Suurbritanniast, Rootsist, Prantsusmaalt. Seminaril anti täpsem ülevaade Rail Balticu hankeprotsessist, hindamiskriteeriumitest ja põhinõuetest, mis aitavad tulevastel pakkumistel edu saavutada.
Seotud lood
RB Rail AS korraldab 30. märtsil 2021 kl 14.00 veebiseminar “RB Rail ASi hankeplaan 2021”, kus otseülekandes antakse ülevaade ettevõtte olulisematest hangetest ja ajakavast ning jagavad näpunäiteid, mis aitavad tulevastel pakkumistel edu saavutada.
Rail Baltica ja 2+2 teede ehitusel võib tekkida pudelikael juba pinnasetööde etapil, mida põhjustab tehnika ja töötajate nappus. Küsimus tekib, kuidas väikeses Eestis kannatab samal ajal ehitada kaht suuremahulist taristuprojekti? Kas selleks jätkub piisavalt tehnikat ja inimesi?
Video: sõida virtuaalselt mööda Rail Balticat
RB Rail ASi koostööpartneril, konsortsiumil Obermeyer Planen+Beraten GmbH ja Prointec S.A, on valminud Rail Baltica raudteetrassi Tootsi–Pärnu 36kilomeetrilise lõigu eelprojekti edasiarendus, mis täpsustab raudtee paiknemist ning ristumiste lahendusi.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.