Tallink Takso paigaldas kohe koroonakriisi alguses taksode salongi juhti ja klienti eraldava läbipaistva vaheseina, järgmiste nädalate jooksul vahetatakse need uute, ettevõtte enda poolt arendatud tugevamate pleksiklaasist vaheseinte vastu välja.
„Vahesein muudab takso kliendi ja juhi jaoks turvaliseks. Vahesein ei kao taksodest veel niipea, nagu kevadel prognoosisime, sellest on saanud uus normaalsus ühistranspordis,“ märkis Tallink Takso juhatuse liige Tõnu Uusmaa.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.