Kullerfirmad teatavad, et tulenevalt eriolukorrast võib esineda viivitusi saadetiste kättetoimetamisel, kuid pakivedu toimub endiselt. Küll aga rakendatakse teatavaid turvanõudeid.
Sisestades pakiautomaadis paki väljastamiseks PIN-koodi või allkirjastades saadetise vastuvõtmist kulleri käsiterminali puutetundlikul ekraanil, soovitatakse eelnevalt ja pärast ekraaniga kokkupuudet käed hoolikalt pesta ja/või desinfitseerida. PIN-koodi või allkirja andmiseks võib kasutada ka ühekordselt kasutatavaid kilekindaid.
Saadetise üleandmisel ja vastuvõtmisel on DPDl õigus ja kliendil võimalus võtta saadetis vastu või anda üle kontaktivabalt. See tähendab, et kulleri ja kliendi vahele jääb vähemalt kaks meetrit ning kuller teeb üle antud või vastuvõetud pakist pildi.
Saadetis, millele on tellitud kohaletoimetamine koju, kuid selle kaal ning mõõtmed lubavad saadetise toimetada pakiautomaati, siis DPD võib ajutiselt teostada selliste saadetiste kättetoimetust pakiautomaati.
Kaupade väljastamine ja vastuvõtmine DPD Tallinna ja Tartu depoo aadressilt on ajutiselt peatatud. Sestap palub kullerfirma tellida saadetis lähimasse pakiautomaati või kulleriga. Ka kaupade saatmiseks palutakse tellida kuller või edastada saadetised pakiautomaadist.
Erakliendil ja ärikliendil on võimalik eelnevalt DPD pakisildiga vormistatud pisipakid panna teele ka pakiautomaadist, valides sobiliku kapi suuruse, skaneerida pakid ning saata kõik pakid ühest kapist.
Eratarbijana tasub eelistada kauba kohaletoimetamise valikuna pakiautomaati. Kui olete tellinud või saatja on edastanud teile kauba kulleriga koju, siis saate soovi korral enne toimetust DPD iseteeninduskeskkonnas teha pakile ümbersuunamise lähimasse pakiautomaati. Kui paki mõõtmed seda lubavad, siis toimetame teile paki pakiautomaati.
Tundes ennast haigena, palub kullerfirma:
- mitte tulla saadetisele pakiautomaati järele ja püsida kodus. Vajadusel pöörduda paki hoiustamise aja pikendamiseks klienditeeniduse pool e-kirja teel
[email protected];
- mitte saata pakke;
- mitte võtta kaupa vastu, vaid suunata kaup ümber pakiautomaati või teisele aadressile või võtta kaup vastu kontaktivabalt.
Saadetised, mille toimetus nõuab lunateenuse, dokumendi tagastuse või isikutuvastusteenust, siis palume võimalusel antud teenusega saadetisi mitte edastada.
Lunateenust, dokumendi tagastust või isikutuvastusteenust nõudva saadetise teenuse osutamine on ajutiselt peatatud alates esmaspäevast, 16. märtsist. Juhul, kui ettevõttes või asutuses on muutunud kaupade vastuvõtmise või lähetamise kord, siis palub ettevõte sellest teavitada e-kirja teel
[email protected]Itella rakendab maksimaalselt turvanõudeid
Ka Itella SmartPOST teatab, et pakiautomaadid töötavad igapäevaselt, kaupade tellimine ja kohalevedu toimub, kuid ettevõte on võtnud kasutusele maksimaalsed turvanõuded, et minimeerida nakatumisohtu pakkide kullerveo või pakiautomaadi kasutamisel.
Meelike Paalberg, Itella tegevjuht: “Oleme kasutusele võtnud maksimaalsed võimalikud turvaabinõud, et kaitsta kliente ja meie töötajaid. Itella SmartPOSTi kullerid väldivad otsekontakte pakisaajatega ja annavad pakid tellijale üle ilma allkirjata käsiterminali klaasil või ilma veosaatelehele allkirja küsimata. Mis puudutab pakiautomaate, siis on pakid praeguse teadmise juures ohutud, kuna pindadelt nakatumine ei ole tõenäoline. Küll aga soovitame tungivalt automaadist paki välja võtmise või saatmise jaoks ekraanil koodi sisestamise järel käed desinfitseerida.”
Terviseamet on omalt poolt kinnitanud, et koroonaviirus levib piisknakkusena ehk näiteks pakile aevastamisega sattunud viirust sisaldavad piisad kaotavad oma nakkusohtlikkuse tundidega. Koroonaviiruse struktuur ei võimalda sellel pikalt erinevatel pindadel nakatuvana säilida, seda eriti vahelduva temperatuuri tingimustes.
Itella SmartPOSTi Jälgimäe terminalis on kauba väljastamine eraklientidele ajutiselt peatatud. Itella soovitab tellida julgelt, kuid palub suunata pakid lähimasse pakiautomaati või kulleriga kohale toimetamsele.
Koroonaviiruse (COVID-19) turvaabinõud Itellas
• Itella riskijuhtimise meeskond jälgib igapäevaselt ja järjepidevalt COVID-19 situatsiooni ja koordineerib COVID-19 seonduvat informatsiooni jagamist, jälgides regulaarselt terviseameti ning WHO juhiseid ning soovitusi.
• Riskijuhtimise meeskond kohtub regulaarselt, siis toimub üldine uue informatsiooni jagamine äriüksustele võimalikult kiiresti (24h jooksul), kui erakorralised arengud on toimunud ja juhistes on vaja teha muudatusi.
• Oleme rakendanud klientidele kontaktivaba kaupade üleandmise ja vastuvõtmise. Palume klientidel kaup vastu võtta võimalusel välitingimustes.
• Oleme peatanud kõik füüsilised kliendikohtumised.
• Keelatud on kolmandatel isikutel ettevõtte ruumidesse sisenemine.
• Rangelt on piiratud autojuhtide ja kullerite liikumine tootmisaladel.
• Kohaldatud on reisiinfo ja riskikontaktide kommunikatsioon koostööpartnerite ja töötajatega.
• Töötajad, kellel on võimalik töötada kodukontoris, on suunatud kaugtööle.
• Klientide teenindamise ja teenuse teostamise tagame vastavalt parimatele võimalustele, lähtudes olukorrast ja selle muutumisest.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.