18. veebruaril kohtusid üheksa riigi transpordiministrid Euroopa Komisjoni asepresidendi ja transpordivolinikuga, et ennetada maantee-, ehk mobiilsuspaketi jõustumist praegusel kujul, kuna see läheks Euroopa ühtse siseturu põhimõtete ja keskkonnaeesmärkidega vastuollu.
- Veokid piirijärjekorras. Foto: Andres Haabu
Eesti, Bulgaaria, Küprose, Ungari, Läti, Leedu, Malta, Poola ja Rumeenia transpordiministrid soovivad ära hoida eelkõige sõiduki regulaarse tagasipöördumise kohustust. Vastuseisu avaldati ühiselt Euroopa Komisjoni transpordivolinik Adina-Ioana Văleani ja juhtiva asepresidendi Frans Timmermansiga kohtumistel. Ministrite hinnangul on tekkivad tühisõidud ning loodav protektsionism vastuolus Euroopa Liidu ühtse siseturu ja rohelise leppe põhimõtetega.
Seotud lood
Maailma ühe juhtiva mitmeliigiliste tarneahelalahenduste pakkuja GEFCO prognoos näitab, et sel aastal jätkab Balti riikide logistikasektor kiiret arenemist ning turgu kujundavad ümber digitaliseerimisest tulenevad uuendused. Samal ajal puutub tööstusharu kokku paari raskema proovikiviga, kuna kütusehinnad tõusevad ja kehtima hakkab mobiilsuspakett.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.