• 04.11.19, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Operail usaldas rongi vaid ühele vedurijuhile

Kui varem on kaubarongi vedurikabiinis alati olnud vedurijuht ja vedurijuhi abi, siis läinud nädalal toimus esimene ühes isikus sõit, mis peaks raudteevedusid oluliselt tõhusamaks muutma.
Aasta lõpuks valmib veel neli vedurit, kus saab vedurijuht sõiduga üksinda hakkama.
  • Aasta lõpuks valmib veel neli vedurit, kus saab vedurijuht sõiduga üksinda hakkama. Foto: Raul Mee, fotograaf
Et kõikide vajalike tööprotseduuride ja ohutuse tagamise eest saaks vastutada ühes isikus sõidul vedurijuht ainuisikuliselt, pidi raudteefirma viima vedurisse sisse mitmeid uusi tehnoloogilisi lahendusi. „See on väga suur samm raudtee kaubavedude tõhusamaks muutmisel ning märgib olulist verstaposti meie püüdlustes tuua efektiivsust Eesti raudteesektorisse,“ ütles Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu.
Operail alustas projekti ettevalmistustega ligi poolteist aastat tagasi. Esmalt kaardistati kõik veduribrigaadi tegevused, analüüsiti läbi viimaste aastate vahejuhtumid, tehnilised rikked ja nende tekkepõhjused.
„Projekti ettevalmistusfaasis paigaldasime veduritele automaatsed tulekustutusseadmed, uuendasime nende pardasignalisatsioonisüsteemi ning paigaldasime kaamerad vedurijuhi vaatevälja suurendamiseks,“ selgitas Operaili juht. „Ühes isikus sõitmine on tavapärane praktika reisirongide puhul ning laialt levinud praktika Euroopas kaubavedude teenindamisel. Nüüd on see ka meie uueks standardiks.“
Operail plaanib tulevikus ühes isikus sõitu rakendada kõikidel otserongidel. „Hetkel oleme välja ehitanud ühe veduri, aasta lõpuks valmivad täiendavad neli vedurit,“ ütles Toomsalu.
Operaili esimesele ühes isikus sõidule eelnesid kooskõlastatused nii Eesti Raudteelt kui ka Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelevalve Ametilt.

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.19, 10:12
Operail ehitab Baltimaade esimese LNG-veduri
Eesti riigile kuuluv rahvusvaheline logistika- ja transpordiettevõte Operail on sõlminud koostöölepingu Läti ettevõttega DiGas, et arendada välja esimene kaupu vedav LNG-liinivedur meie regioonis.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele