Robootikatarkvara arendust õpetava Cleveroni Akadeemia tudengid hakkavad praktikana arendama maailmas ainulaadset isejuhtivat robotkullerit. Cleveroni Akadeemiaga liitub ka Milrem Roboticsi teadus- ja arendusdirektor, Tartu Ülikooli kosmose- ja kaitsetehnoloogia professor Mart Noorma.
Sügisel alustava Cleveroni Akadeemia programmis on akadeemiline kõrgharidus tugevalt läbi põimitud praktilise õppega. „Alustame väiksemast hobielektroonika programmeerimisest, robootikakomplektidest ja lõpetame päris isejuhtiva autoga, mille eesmärk on vedada pakke ning millesse juht ei istu,” täpsustas Cleveroni iseliikuvate robotite tiimi juht Mart Roht. Tudengid saavad praktika läbimiseks eraldi pikaajalise projektiülesande – kolme aastaga tuleb Cleveroni mentorite toel luua meeskonnaga isesõitev robotkuller.
Cleveroni Akadeemiaga ühineb ka Milrem Roboticsi teadus- ja arendusdirektor ning Tartu Ülikooli kosmose- ja kaitsetehnoloogia professor Mart Noorma, kelle rolliks jääb tudengite toetamine ning nõustamine. „Haridus on ühiskonna selgroog ning löön alati hea meelega kaasa sellistes projektides, mis annab võimaluse nutikaid noori arendada ja inspireerida,” kommenteeris Noorma.
Cleveroni ja Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainori koostööna rajatud Cleveroni Akadeemiasse võetakse vastu 20 robootikatarkvara arenduse huvilist ning 3-aastase õppekava lõpetanud saavad nii rakenduskõrghariduse kui ka reaalse töökogemuse. Tudengid saavad stipendiumi, tasuta majutuse ja lõunasöögi. Sisseastumisavaldusi saab esitada kuni 30. juunini aadressil
www.cleveron.com/akadeemiaVaata videointervjuud Cleveroni isejuhtivate robotite tiimijuhiga
Seotud lood
Pakiautomaatidega tuntust kogunud Cleveron ja Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor hakkavad koostöös Viljandis pakkuma eraldi rakenduskõrgharidust, mida rahastab Viljandi ettevõte.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.