• 10.06.19, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansabussi tegevjuht lahkub ametist

2016. aasta lõpust Hansabussi juhtinud Henri Aaslav-Kaasik lahkub ettevõttest omal soovil, teatas Hansabuss. Tema tööd jätkab Hansabussi senine juhatuse liige Kalmar Meidla.
Henri Kaasik-Aaslav juhtis Hansabussi ärisid 2,5 aastat.
  • Henri Kaasik-Aaslav juhtis Hansabussi ärisid 2,5 aastat. Foto: Postimees/Scanpix
Hansabussi nõukogu esimehe Neeme Tammise sõnul on bussitranspordi turg kiires muutumises. “Henri panus Hansabussi viimaste aastate arengusse on olnud oluline ja ettevõte hindab seda. Suures pildis on aga Eesti bussisektor praegu erakordseid väljakutseid pakkuvas ajajärgus. Aastate jooksul kogunenud probleemid on kuhjunud: bussijuhtide puudus, tellimusveo turul valitsev hall tsoon, tasuta ühistransport, mootorikütuste pidev hinnatõus on vaid mõned märksõnad, millega tuleb kogu sektori tasandil tegeleda,” sõnas Tammis.
Hansabussi juhatuse liige Kalmar Meidla on ettevõttes töötanud kaheksa aastat. Tema puhul on tegemist kogenud bussinduse tippspetsialistiga, kes on teinud väga head tööd Hansabussi transpordiosakonna juhina. Kompetentsid ja Hansabussi igapäevatöö detailidega kursis olemine teevad temast bussisektoris hinnatud juhi,” kinnitas Tammis.
Hansabuss korraldab tellimusvedusid peamiselt Eestis, Lätis ja Põhja-Euroopas ning osutab teenuseid riigisisestel avalik-kommertsbussiliinidel ning samuti ettevõtetele regulaarset töötajate tööle ja koju veo teenust.
Hansabuss on ainsana Eestis rahvusvahelise bussiettevõtteid koondava võrgustiku Global Passenger Network (GPN) liige. GPN-i kuuluvad parimad rahvusvahelist tunnustust omavad bussiettevõtted.
Hansabuss on osa Neeme Tammisele kuuluvast Hansa Grupist, mis on suurimaid Eesti kapitalil põhinevaid bussitranspordi, autorendi ja tarbesõidukite müügi ja teenindusega tegelevaid kontserne Baltikumis.
Gruppi kuulub 16 ettevõtet, mis annavad tööd kokku 700 inimesele. Lisaks bussivedusid korraldavatele ettevõtetel kuuluvad grupoi ka Iveco tarbesõidukite müügiga tegelev IV Pluss AS, samuti kuulub kontsernile läbi Baltic Mobility OÜ Europcari kaubamärgi all tegutsev autorendiäri Baltikumis.
Hansabussis on Hansa Grupi osalus 87,5 protsenti. Ülejäänu kuulub Lõuna Energiale, mille omanik on Madis Lepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele