Pakirobotite tootja AS Cleveron teenis mullu 48 miljoni eurose käibe juures 7,6 miljonit eurot tegevuskasumit. Ettevõtte müügitulu kasvas seejuures tunamullusega võrreldes üle nelja korra, kasum aga lausa kümme korda. Eelmise aastaga tehti rohkem käivet, kui kõigi varasemate tegutsemisaastatega kokku.
Viimastel aastatel on Cleveron väga kiiret tõusu teinud - 2017. aastal oli ettevõtte müügitulu 11,22 miljonit, mis oli aasta varasemast 3,5 korda suurem, ja tegevuskasum 0,78 miljonit eurot.
Juhatus kirjutab värskelt Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruandes, et mullu keskendus Cleveron globaalse turuhaarde suurendamisele. Selle peamiseks põhjuseks nimetab juhatus e-kaubanduse kasvust tulenevaid väljakutseid, mis mõjutavad kaupmehi kõige tugevamini.
Mullu investeeriti kokku 6,5 miljonit eurot (2017. aastal 1,9 miljonit eurot). Majandusaasta põhiliseks investeeringuks sai arendus- ning tootmishoone laiendus 3000 ruutmeetrilt 10 500 ruutmeetrini.
E-kaubanduse mahtu maailma jaekaubanduses hinnatakse 2019. aastal ligi 3 triljonile eurole ning ka järgmistel aastatel prognoositakse kasvu keskmiselt 16% aastas, viidatakse aruandes.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.