• 05.02.19, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väikevedajad protestivad Kuressaare lennuliinihanke pärast

Saarte lennuliinide hankel tõstis maanteeamet Kuressaare liini lennuki istekohtade arvu 40 peale, mis ei sobi kuidagi väiksematele lennufirmadele Airest ja NyxAir, mille lennukipargis on maksimaalselt 37 istekohaga lennukid.
Praeguste tillukeste lennukitega aeg Kuressaare liinil saab läbi.
  • Praeguste tillukeste lennukitega aeg Kuressaare liinil saab läbi. Foto: Postimees/Scanpix
Mõlemad ettevõtted esitasid hanke kohta kaebuse, Airesti hinnangul on vähemalt 40 reisijakohaga lennuki nõudmine õigusvastane, kuna seaduse kohaselt peavad hankel osalemise kriteeriumid olema objektiivsed ja mittediskrimineerivad, kirjutab Postimees.
Saaremaa omavalitsused ja ettevõtjad on vähemalt 40-kohalist lennukit tahtnud juba aastaid, kuna praeguse 19-kohalisega ei saa saarele viia ühtegi turismigruppi. Kohus lennufirmade kaebusi ei rahuldanud ning edaspidi jäävad 19miljonise hanke pärast võistlema tõenäoliselt praegune vedaja Transviabaltika ja riigile kuuluv Nordica ning Regional Jet üheskoos.
Loe pikemalt Postimehest.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele