Kui sõiduautode müügis pole Toyotale juba aastaid vastast, siis tänavu septembris üllatas see automark ka tarbesõidukite müügis: Toyota oli müüduim tarbesõiduk markide lõikes ning Toyota Hilux müüduim tarbesõiduk Eestis.
- Toyota Hilux Foto: Toyota
Septembris müüdi ühtekokku 464 uut tarbesõidukit, mida on 46 autot vähem kui augustis. Tervelt 10% tarbesõidukite turust, ehk 46 autot moodustas Toyota pikap Hilux. Teisele kohale jäi selle aasta üldine turuliider Citroen Berlingo, mida müüdi kaks autot vähem. Kolmas oli augustis parima müügitulemuse teinud Peugeot Partner, mida müüdi 37 autot.
Raskeveokite seas võidutses taas Scania, mida müüdi 24 veokit, teisel kohal oli Volvo 19 müüdud veokiga. Mercedes-Benzi raskeveokeid müüdi 12, MAN-i 10 ja DAFi 8.
Toyota võidutses septembri tarbesõidukite müügis ka markide lõikes. Kokku müüdi 68 Toyota tarbesõidukit, lisaks 46-le Hiluxile ka 15 Proace`i ja seitse Land Cruiseri „kaubikut“, ehk N1G klassi kuuluvat Land Cruiser 150. Samas kategoorias müüdi septembris näiteks ka neli BMW X6 „kaubikut“, N1 klassis viis Škoda Fabiat ja üks Porsche Macan.
Sõiduautode müügis on Toyota liidrikoht juba harjumuspärane nähtus, nii ka septembris, mil müüdi kokku 268 autot, edestades teisel kohal olnud Škodat 75 sõidukiga. Müüduim sõiduauto oli septembris Toyota RAV4 91 autoga, teisel kohal olnud Škoda Octaviat müüdi 70 autot.
Seotud lood
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.