• 29.05.18, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinnas allkirjastati Merevaigurongi leping

Täna allkirjastati Tallinnas EVR Cargo ning Läti ja Leedu raudtee-ettevõtete vaheline leping uue regulaarse kaubaveo liini loomiseks. Merevaigurongi nime kandev liin kulgeb marsruudil Šeštokai – Riia – Tallinn.
Lepingu allkirjastamine
  • Lepingu allkirjastamine Foto: EVR Cargo
Koostöölepingule andsid allkirja Leedu raudtee juhatuse liige Egidijus Lazauskas, Läti Raudtee tütarettevõtte LDZ Cargo juhatuse esimees Svetlana Berga, Läti Raudtee tütarettevõtte LDZ Logistika juhatuse liige Eduards Cernavskis ning EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu. 
„Merevaigurong on suurepärane näide Baltimaade vahelisest koostööst. Leedu Raudtee panustab meeleldi partnersuhetesse ning usume, et koos on võimalik palju saavutada. See projekt on kasulik kõikidele osapooltele, kuid mis kõige tähtsam – meie klientidele. Merevaigurong pakub kiiret, usaldusväärset ning efektiivset raudteeühendust Lääne- ja Põhja-Euroopa vahel,“ ütles projekti algatanud Leedu Raudtee juhatuse liige Egidijus Lazauskas. 
„Meie koostöö on hea näide sellest, kuidas on võimalik algatada uusi projekte olemasoleva infrastruktuuriga. Uus marsruut pakub võimalusi ja eeliseid kõigile kolmele Balti riigile. Suures pildis aitab efektiivne kaupade raudteel vedamine vähendada koormust maanteedel ning kliendi perspektiivist annab see võimaluse kasutada ühte marsruuti kõigi kolme Balti riigini jõudmiseks“ kommenteeris Läti Raudtee tütarettevõtte LDZ Logistika juhatuse liige Eduards Cernavskis. 
„Panime Läti ja Leedu kolleegidega alguse transpordikoridorile, mis võimaldab stabiilse graafiku alusel vedada kaupu Lääne-Euroopast Balti riikidesse ja siit edasi ka Soome. Oleme projekti käigus kriitilise pilguga üle vaadanud ka oma tehnilised protseduurid ning neid optimeerinud, näiteks algatanud ülemineku elektroonilisele andmevahetusele. See on hea vundament, et tulevikus ka teisi kaubavooge antud suunal efektiivsemalt hallata,“ ütles EVR Cargo juhatuse esimees Raul Toomsalu. 
"Eesti Raudtee toetab uut projekti igati ja teeb omalt poolt kõik selleks, et see õnnestuks. See on järjekordne märk põhja-lõuna suunalise nõudluse tekkimisest, mis omakorda näitab, et Rail Balticat on vaja," sõnas Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee. 
Merevaigurongi liin (i.k. Amber train) on Eesti, Läti ja Leedu riiklike raudtee-ettevõtete ning EVR Cargo koostööprojekt. Intermodaalne Merevaigurong veab kaupa 650 kilomeetrisel marsruudil Šestokai – Riia – Muuga. EVR Cargo vastutab liini opereerimise eest Valgast Muugani. Lätis opereerib liini LDz Logistika ja Leedus Leedu Raudtee. Regulaarne rongiliiklus plaanitakse avada juulis.
Loe samal teemal:
Juulist alustab sõitmist uus Merevaigurong
Merevaigurong tegi esimese testisõidu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele