• 10.01.17, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transiidikeskus vahetab strateegiat

Venemaale kehtestatud sanktsioonide tõttu raskusi trotsinud Transiidikeskuse AS plaanib strateegiat muuta, käivitades uue laevaliini ja konteinerrongi.
Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee
  • Transiidikeskuse juhatuse esimees Erik Laidvee Foto: Raul Mee
„Lõppenud aasta tulemusi kokkuvõtvalt vaadates teeb heameelt, et suutsime üldkaubaterminali kaubakäivet kasvatada enam kui kolmandiku võrra,“ sõnas Transiidikeskuse AS-i juhatuse esimees Erik Laidvee. „Vaatamata meist mittesõltuvatele põhjustele, nagu näiteks Euroopa Liidu kehtestatud ja jätkuvad Venemaa-suunalised sanktsioonid, mille tulemusena kaotasime enam kui kolmandiku oma käibest, andis kogu kollektiiv endast maksimumi, et tagada firma jätkusuutlikkus ja areng,“ lisas Laidvee.
Transiidikeskuse AS Muuga konteinerterminal käitles 2016. aastal 200 257 TEUd (TEU on 20-jalase konteineri tingühik) kaupa, mis on 2,9% vähem kui 2015. aastal. Samas konteinerites veetava kaubakoguse tonnaaž kasvas perioodi võrdluses 1,7%.
Transiidikeskuse ASi üldkaubaterminal käitles 2016. aastal 651 792 tonni tüki- ja puistekaupu, mis on 35,4% enam kui möödunud aastal. Terminalide kogukaubakäive kokku oli 2 827 227 tonni, mis teeb 7,9 % rohkem kui möödunud aastal.
Uus strateegia
Konteinerite mahu jätkuva langusega ei ole Transiidikeskuse AS rahul. „Oleme analüüsinud languse põhjuseid ja teinud sellest tulenevalt vastavad rõhuasetused oma pikaajalisse strateegiasse. 2017. aasta kaks peamist eesmärki on Muuga-Vuosaari ConRo laevaliini ja N-S ning S-N konteinerrongi käivitamine,“ lausus Laidvee.
Konteinerrongi käivitamise ülesannet hõlbustaks oluliselt Rail Baltic, kuna siis poleks vaja kaupu Leedu-Poola piiril Vene raudtee laiuselt Euroopa raudtee laiusele ümber laadida, mis teeb logistilise ahela kallimaks ja aeganõudvamaks, selgitas Laidvee.
„Terminalide kogukaubakäivet soovime kasvatada vähemalt 15%. Jätkuvalt investeerime nii taristu laiendamisse kui ka uue laadimistehnika soetamisse. Hiljemalt märtsis valmivad kolm uut ladu, mille tulemusena suureneb kinniste ladude maht 12 000 m² võrra, saavutades kogupindalaks 75 000 m²,“ tutvustas Laidvee aasta plaane.
Transiidikeskuse AS on Eesti spetsialiseeritud konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.
Autor: Äripaev

Seotud lood

Uudised
  • 11.01.17, 14:12
Algasid tööd Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste hindamiseks
Rahvusvahelised konsultatsiooniettevõtted Civitta Eesti AS ja DB Engineering & Consulting alustasid Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsi läbiviimist, mille eeldatav valmimise tähtaeg on september 2017.
Uudised
  • 16.02.17, 16:22
Vähi valitsusele: lõpetage Venemaa-vastane retoorika!
Eesti Tööandjate Keskliidu liikmed kommenteerisid täna avaldatud Tööandjate Majandusspidomeetrit, mis näitas, et ettevõtjad ei ole valitsuse tegevusega rahul.
Uudised
  • 06.03.17, 10:11
Transiidikeskuse AS-i juhatuse esimees Erik Laidvee lahkub ametist
Erik Laidvee lahkub Transiidikeskuse kinnitusel ametist 10. märtsil 2017.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele