Ehkki LOT ei taga Nordicale pilvitut taevast igaveseks, on tema kaasamisest läbilöögivõime seisukohalt palju abi, leiab Äripäeva juhtkiri.

- Poola lennukomanii LOT Polish Airlines lennuk Embraer Tallinna lennujaamas maandumas. Foto: Andres Haabu
Õnnetult lõpetanud Estonian Airi asemele loodud Nordica (esialgu Nordic Aviation Group) on teinud olulisele sammu elujõulisuse saavutamise teel: 49 protsenti Nordica tütarfirmast Regional Jet on nüüd Poola LOTi oma.
LOTi osalus annab Nordicale kahtlemata pikemaajalise vaate, kui tal oleks olnud ilma strateegilise partneri kaasamiseta. Maksumaksja sisse pandud 40 miljonist eurost oleks lennundusekspertide hinnangul piisanud kõigest paariks aastaks, siis oleks vaja olnud järgmisi rahasüste. LOTiga koos suureneb Nordica sihtkohtade arv, mis on Eesti inimestele kõige olulisem. LOT lendab nimelt iga päev 60 sihtkohta, Tallinnast hakkab neisse paikadesse saama siis Varssavi kaudu. Peale selle annab LOT Nordicale lennukeid kasutada – lennukid on päris uued ja uhked – ning sihtjaamades sisse ostetavate teenuste kulusid saab edaspidi jagada, mis tähendab, et kokkuvõttes need vähenevad.
Loe pikemalt
Äripäeva juhtkirjast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nordica müügijuht Toomas Uibo kirjutab sotsiaalmeedias, et Nordica ei ole end sugugi LOTile maha müünud - vastuseks neile, kes tänaval, raadios ja leheveergudel vastupidist väidavad.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.