• 26.10.15, 14:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistika Aastakonverents muutus rahvusvaheliseks

18. novembril toimuval Logistika Aastakonverentsile toob rahvusvahelist kogemust AS Kühne + Nagel tegevjuht Claudio Richardson, kes räägib, kuidas 4PL teenusepakkujad optimeerivad tarneahelaid.
Kühne + Nagel tegevjuht Claudio Richardson
  • Kühne + Nagel tegevjuht Claudio Richardson Foto: Erakogu
Claudio Richardson on Itaalia juurtega Briti kodanik, kellel on transpordikorraldus ja logistika geenides. Kolm põlvkonda tema esivanematest olid kaubalaevakaptenid. Logistikavaldkonnas on Claudio töötanud juba kooliajast, kus viieteistkümneaastaselt alustas laooperaatorina ja hiljem jätkas kullerina. Kuni kahekümnendate eluaastateni kasvas ta Itaalias, kust siirdus Ühendkuningriiki logistika ja tarneahelate õpingutele. Pärast ülikooli lõpetamist on Claudio töötanud ja elanud vaheldumisi Euroopas ja Aasias ning tegutsenud ekspedeerimise ja tarneahelate valdkonnas juba viimased 14 aastat. Eesti ja ümbritsev regioon on talle tuttavad - enne tema eelmist ametipositsiooni Shanghais, Hiinas elas ja töötas Claudio rohkem kui kolm aastat Tallinnas DHL Global Forwarding Eesti juhina. Sellele eelnevalt sama ettevõtte Aasia ja Vaikse Ookeani piirkonna tarneahelate juhtimise arendamise alal Skandinaavia ja Baltimaade võtmeklientidele.
Konverentsil tutvustab Claudio Richardson, kuidas lähenevad oma klientide tarneahelates peituvate optimeerimisvõimaluste tuvastamisele maailma juhtivad 4PL-id (neljanda osapoole teenusepakkuja). 4PL valdkond on välja arenenud 3PL kompetentside, konsultatsiooni- ja tehnoloogiafirmade integreerumisel. Kõrge kompetentsusetaseme ja tugeva IT-pargiga professionaalsed 4PL-is on hakanud asendama tootmis- ja kaubandusettevõtete oma tarneahelaüksuseid. Erinevalt 3PL valdavalt hinnapakkumise põhisest lähenemisest keskenduvad 4PL-id väärtuspakkumistele, mis eeldab neilt võimekusi lahendada ülesandeid paremini, kui kliendid ise seda suudaksid. Igasuguse väärtuspakkumise koostamise eeltingimuseks on sealjuures alati täielik mõistmine, mis kliendi tarneahelates toimub ja kuidas seda parendada nii, et klient võidaks märkimisväärselt, aga ka 4PL ise kindlustaks oma tegevuse kasumlikkuse.
 

Seotud lood

Uudised
  • 28.09.15, 11:49
Vaata, kes on Logistika Aastakonverentsi esinejad
Tänavune konverents on saalikoolitus, kus esitletakse erinevaid lähenemisvõimalusi tarneahelate auditeerimisele. Ennelõunal tutvustavad enda kasutatavaid tehnikaid ja töövõtteid kuus kogenud eksperti. Loe lähemalt, milline on nende kogemus ja millest nad räägivad.
Uudised
  • 09.09.15, 13:30
Logistika Aastakonverents auditeerib tarneahelat
Tänavune Logistika Aastakonverents  toimub 18. novembril Muuga Sadamas. Konverents on saalikoolitus, kus esitletakse erinevaid lähenemisvõimalusi tarneahela auditeerimisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele