Finnair saab täna esimese Euroopa lennufirmana kätte uue põlvkonna Airbusi - A350-tüüpi lennuki, mida Soome lennufirma on tellinud koguni 19 tükki.
Uued lennukid neelavad lõviosa Finnairi ajaloo suurimast, 1,9 miljardi euro suurusest investeerimiskavast, kirjutab Kauppalehti. Lennukid tarnitakse aastatel 2015-2023.
Uute lennukite peamine erinevus A340 mudelist on 25-30% võrra väiksem kütusekulu. See on oluline, kuna kütusekulu moodustab umbes kolmandiku Finnairi kuludest. Praegu jääb Soome lennufirma konkurentsieelis siiski loodetust väiksemaks, kuna kütus on odav.
Uues lennukis on varasemast 40 istekohta rohkem, kokku 297.
Uute lennukitega jätkab Finnair panustamist Aasia strateegiale, kus prognoositakse lennureisijate arvu pidevat kasvu. Täna teatas firma, et avab tuleval aastal kaks uut lennuliini – Jaapanisse Fukuokasse ja Hiinasse Guangzhousse.
„Plaanime liikluse Aasia suunal 2020. aastaks võrreldes 2010. aastaga kahekordistada ja need uued sihtkohad on oluline samm eesmärgi täitmiseks,“ ütles Finnairi tegevjuht Pekka Vauramo pressiteate vahendusel.
Seotud lood
Soome lennufirma Finnair aktsia hind kukkus enim viimase kolme aasta jooksul, kuna ettevõte teatas lennuvõimsuse vähenemisest ning prognoosib loodetust väiksemat käivet.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.