Pealtnäha töötas Tallinna Sadam Ain Kaljuranna ja Allan Kiili kümne aasta pikkuse valitsemisaja jooksul igati hästi, kuid pilt ei ole sugugi nii helge, kirjutas Eesti Ekspress.
Vaatamata asjaolule, et riik saiKaljuranna ja Kiili valitsemisperioodil Tallinna Sadamast kokku 220 miljonit eurot dividenditulu, lisaks 61 miljonit eurot tulumaksu, siis polnud asjad sugugi sellised, nagu paistsid.
Rahandusminister Sven Sester andis aprillis sadamale loa maksta tänavused dividendid, 31 miljonit eurot, välja alles novembris - samas polnud mullu dividendide kevadine tasumine sugugi probleem, ehkki summa oli kolmandiku võrra suurem.
Veel hullem: audiitor teatas, et ei anna arvamust kogu sadama kohta, sest 51 miljoni euro ulatuses võib vara olla bilansis vale hinnaga.
Ekspress kirjutab, et juhatus vilistas audiitori jutu peale, sest 51 miljoni euro suuruse vara maha kandmise korral poleks sadam olnud mitte 38 miljoni euroga kasumis, vaid 13 miljoniga kahjumis.
Loe lähemalt tänasest
Eesti Ekspressist.Seotud lood
Üle pika aja läbis Tallinna Sadama sadamaid aastases võrdluses rohkem kaupa. Oktoobris oli kaubamahu kasv 7,4%. Tõusu põhjuseks on eelmise aasta madal võrdlusbaas.
Täna võttis parlament menetlusse 52 riigikogu liikme esitatud otsuse eelnõu, millega moodustatakse AS Tallinna Sadam juhtkonnas toimunud korruptsiooni uurimise komisjon.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.