Kullerite võrgustik PostPal hakkas Tallinnas pakkuma veebirakendusel põhinevat kiirkullerteenust. PostPal ühendab e-poe automaatselt läheduses olevate vabade kulleritega.
Kulleriteks on tavalised inimesed, kes soovivad teenida lisaraha kullerteenust pakkudes. Tänaseks on PostPali kulleriks registreerunud juba üle 100 inimese.
„PostPali teenus on teiste kullerteenustega võrreldes kiirem ja tunduvalt keskkonnasõbralikum. Pakke jagatakse kullerite vahel vastavalt asukohale ning leitakse parim võimalik saadetise edastamise viis. Suur osa PostPali kulleritest kasutab veoks elektriautosid, jalgrattaid ja isegi ühistransporti,” selgitas PostPali kaasasutaja Harry Kanistik.
„Kõik PostPali kullerid läbivad koolituse, et tagada usaldusväärne ning sõbralik klienditeenindus. Mida paremat ja kiiremat teenindust kuller pakub, seda kõrgem on tema töötasu. Teenuse kvaliteeti saavad paremaks muuta ka kaupmehed ja e-poodide kliendid, andes kullerite kohta tagasisidet,” lisas Kanistik.
Kiirkullerteenust testitakse esialgu valitud e-poodidega ning peatselt hakatakse tegevust laiendama. Lähitulevikus on plaanis hakata kullerteenust pakkuma ka Helsingis, Riias ja Vilniuses.
PostPal on 2015. aasta kevadel sihtasutuse Garage48 arendusnädalavahetuselt tuule tiibadesse saanud idufirma.
Seotud lood
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.