• 19.05.15, 08:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo viib laevad Elbe jõele

Mõnda aega tagasi alguse saanud kuulujutud osutusid tõeks, Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) parvlaevad Saaremaa, Muhumaa ja Hiiumaa hakkavad sõitma Saksamaal  Elbe jõel, kirjutas Meie Maa.
Saaremaa ja Muhumaa asemel peaksid Leedo ning riigi vahelise lepingu lõppemiseni ehk siis 2016. aasta septembri lõpuni jääma Väinamerele sõitma vanad laevad, 1971. aastal ehitatud Regula ja 1989. aastal ehitatud Ionas.
1. oktoobrist 2016 peaksid aga Regulalt ja Ionaselt teatepulga üle võtma juba riigile kuuluva AS-i Tallinna Sadam poolt tellitud uued, Poolas ja Türgis ehitatavad parvlaevad. Neile laevadele otsitakse praegu nimesid.
Saksa meedia sõnul leevendab Brunsbütteli ja Cuxhaveni vahel avatav liin oluliselt kahe liidumaa, Schleswig-Holsteini ja Alam-Saksimaa vahelisi transpordiprobleeme, sest Hamburgi lähistele rajatud Elbe tunnel ei suuda tipptundide ülekoormuse tõttu kogu liiklusvoo teenindamisega hakkama saada.
Loe pikemalt Meie Maast
 

Seotud lood

Uudised
  • 11.12.14, 12:29
Palo sõlmis Tallinna Sadamaga parvlaevalepingu
Majandus- ja taristuminister Urve Palo ja Tallinna Sadam sõlmisid täna lepingu parvlaevaühenduse korraldamiseks Rohuküla-Heltermaa ja Kuivastu-Virtsu liinidel.
Uudised
  • 13.08.14, 16:59
Leedo investeeris praamifirmasse 3 miljonit
Saaremaa ettevõtja Vjatšeslav Leedo ainuomanduses olev haldusfirma Holostovi Kinnisvarahaldus maksis Väinamere Liinide aktsiakapitali sisse täiendavalt 3 miljonit eurot.
Uudised
  • 24.04.14, 13:55
Leedo praamid võivad minna üle LNG-le
Vjatšeslav Leedo opereeritavad Väinamere parvlaevad Muhumaa, Saaremaa ja Hiiumaa võivad tulevikus hakata sõitma veeldatud maagaasil ehk LNG-l.
Uudised
  • 28.11.14, 09:00
Mandri ja saartevaheline parvlaevaliikluse kuulutati elutähtsaks
Valitsus kiitis eile heaks muudatused, mis teevad parvlaevaliiklusest suursaarte ja mandri vahel elutähtsa teenuse ja võimaldab riigil eriolukorras üle võtta selle teenuse korraldamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele