Valitsus kiitis eile heaks muudatused, mis teevad parvlaevaliiklusest suursaarte ja mandri vahel elutähtsa teenuse ja võimaldab riigil eriolukorras üle võtta selle teenuse korraldamine.
Muudatused tehakse hädaolukorra seaduses, ühistranspordiseaduse ja riigilõivuseaduses, millega sätestatakse, et Eesti mandri ja suursaarte (Saaremaa, Hiiumaa ja Muhu) vaheline laevaliiklus on elutähtis teenus. Eriolukorra väljakuulutamisega on riigil võimalik võtta üle elutähtsate teenuste korraldamine ja selleks saab ka parvlaeva transpordi korraldamine.
Valitsus leiab oma otsuses, et riigi kohustus ja vajadus on tagada suursaarte ja mandri järjepidev stabiilne, ohutu, kvaliteetne ja majanduslikult efektiivselt toimiv ühendus.
Ühistranspordiseaduses täiendatakse ka veeliikluse (laeva-, väikelaeva- ja parvlaevaliikluse) korraldamise põhimõtteid ning lisatakse regulatsioon, millega võimaldatakse sõlmida veeliikluses sõitjateveoteenuse osutamiseks otselepinguid.
Seotud lood
Mõnda aega tagasi alguse saanud kuulujutud osutusid tõeks, Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii (SLK) parvlaevad Saaremaa, Muhumaa ja Hiiumaa hakkavad sõitma Saksamaal Elbe jõel, kirjutas Meie Maa.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.