DHL Freight teatas, et väikesaadetiste (LTL) tariifid tõusevad 2015. aastal kuni 5%, kirjutas EPNDVV.com.
Ettevõtte teatel viivad nad hinnatõusu läbi, et katta võrgustiku ülalpidamiseks kasvanud väliskulusid. Ettevõtte kinnistusel on nad alates 2013. aastast ka investeerinud rohkem kui ükski teine väikesaadetiste transporditeenuse pakkuja automatiseerimisse, võrgu kvaliteeti ja klienditeenindusse. DHL Freight tegevdirektori Amadou Diallo sõnul seisab nende valdkond silmitsi märkimisväärsete väliskulude tõusuga ning turuosalised saavad jätkata nõutava tasemega teenusekvaliteedi pakkumist ja investeeringutega tehnoloogiasse, kui osad kulud antakse edasi.
Peamised kuluallikad kodumaiste ja rahvusvaheliste väikesaadetiste veoturul on suurest palgatõusust tingitud autojuhtide puudus, suuremad halduskulud, kindlustuse ja keskkonna maksud (nt MARPOL), samuti on vähenenud keskmine saadetise suurus ja suurenenud tarnesagedus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa posti- ja logistikafirma Deutsche Post DHL teatas neljanda kvartali puhaskasumi langusest kõrgemate maksumäärade tõttu.
DHLi Rootsi ja Põhjamaade juht Peter Hesslin ütles Autovedajate Aastakonverentsile antud videointervjuus, et veo- ja logistikateenuste osutajad haletsevad tihti ennast liigselt diislihinna tõusmise pärast.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.