Tallink Grupi teatel vedas laevafirma oktoobris 721 733 reisijat, mis on võrreldes eelmise aasta oktoobriga üle 3% võrra vähem.
Veetud kaubaautode maht vähenes üle 2% võrra 28 370 ühikule ning veetud sõiduautode maht vähenes 2% võrra, 87 897 ühikule.
Reisijateveos võeti kõige järsem langus vastu Läti-Rootsi liinil, kus veeti 43 342 reisijat, mida on võrreldes mullu sama perioodiga 29,4% vähem. Börsifirma teatel mängis siin rolli tõik, et augustis lõpetas reisilaev Romantika liinil opereerimise ja liinil jätkab reisilaev Isabelle.
4,9% ehk 222 835 reisijale langes ka Soome-Rootsi vahelised reisijatenumbrid, sest kruiisilaev Silja Symphony ei seilanud oktoobris liinil 15 päeva korraliste hooldustööde ja laeval toimuvate ümberehituste tõttu ning laeva ei asendatud.
Kaubavedu langes enim Läti-Rootsi liinil (-63,7%). Eesti-Soome ja Soome-Eesti liinidel veomahud veidi tõusid. Laevafirma toob põhjustena välja, et augustis alustas Tallinna-Helsingi liinil reisilaev Baltic Queen, vahetades välja seal varem opereerinud reisilaeva Silja Europa.
Tallinna-Stockholmi liinil alustas aga samal kuul reisilaev Romantika, vahetades välja reisilaeva Baltic Queen.
Seotud lood
AS Tallink Grupp teatas täna, et vedas kolmandas kvartalis vähem reisijaid ja languses olid ka käive ning kasum.
Tallinki maikuine reisijatevedu kahanes aastaga 4,6%, 756 101 reisijani, teatas ettevõte börsile.
Aprillis kasvas aastaga Tallinki kolmel liinil reisijate vedu vähemalt 10%, teatas ettevõte börsile.
Tallinki kaubavedu Eesti-Soome liinil kasvas märtsis mullu sama ajaga võrreldes 31,8%, küündides 13 826 ühikuni.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.