Spacecomi juhatuse esimees ütles Eesti transiidi kriisikoosolekuks nimetatud konverentsil Transestonia, et väga halvasti läheb transiidisektoris vaid raudteel.
Ossinovski sõnul ei saa üldistada, et kriis on kõigil. Väga halvasti minevat vaid raudteel. Tema ütlusel on siin ka objektiivsed asjaolud ja 2007. aasta mahud ei tule enam tagasi. „Tuleks teha tööd, nagu teeb Tiit Vähi,“ tõi ta näiteks Sillamäe Sadama head tulemused, kuigi Muuga sadamas on langus.
Ossinovski märkis, et ka tema ettevõttel on mõnedes riikides läinud kehvasti, kuid teistes riikides jällegi hästi. Aserbaidžaani ja Gruusia vaheline transiit kasvab tema sõnul pidevalt. "Turud käituvad väga erinevalt," toonitas ta. Samuti ei ole tema kinnitusel mingit kriisi transiidisektoris, lihtsalt mõnel läheb paremini, teisel halvemini ja kolmandal päris halvasti.
Seotud lood
Maikuu veomaht Eesti Raudtee taristul oli 1,28 miljonit tonni, kahanedes võrreldes eelmise aastaga ligi 38%.
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul on tänavu nelja kuuga aasta varasemaga võrreldes vähenenud 17,8%.
Eesti suurimate ekspedeerimisfirmade DSV Transport ja Schenker juhid kinnitavad, et nende kaubamahud on I kvartalis kasvanud, vaatamata Statistikaameti väitele, et transpordisektor on Eesti SKP üks suurimaid pidureid.
Eesti Raudtee juht Ahti Asmann tõdes tänasel Transestonia transiidi kriisikoosolekul, et viimaste kuude kaubamahtude langus sunnib kaaluma raudtee investeeringute külmutamist.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.