Vaatamata Ukrainast ja Venemaalt tulevatele riskidele ning jahtumise märke näitavale Eesti majandusele loodab Eesti Raudtee kinni pidada aasta alguses tehtud eelarvest, kirjutab Äripäev.
Eesti Raudtee finantsjuht Toomas Virro nentis, et reeglina aasta sees eelarvet ei muudeta, küll aga jälgitakse tähelepanelikult eelarve täitumist ning tulude olulisel vähenemisel reageeritakse sellele. Pikaajalised investeerimisplaanid on Eesti Raudteel koostatud kuni aastani 2020, nende teostamine sõltub kaubavedudest teenitavast tulust ja Euroopa Liidu struktuuriraha kaasamisest.
Kuivõrd aga oluline osa ettevõtte kuludest on seotud reisivedude tagamisega, mis annavad üksnes 5% tuludest, ei ole Virro sõnul võimalik kaubamahu kahanemisest tuleneva tulu vähenemise korral oluliselt tegevuskulusid piirata ning seega jääb ainsaks võimaluseks investeeringute edasilükkamine.
Seotud lood
Maikuu veomaht Eesti Raudtee taristul oli 1,28 miljonit tonni, kahanedes võrreldes eelmise aastaga ligi 38%.
Transiidikeskuse nõukogu esimehe Anatoli Kanajevi sõnul pole neil plaani tegevust optimeerida, sest kaubamaht ei ole tänavu kukkunud, kuigi jääb plaanidele alla.
Transiidiettevõtja Oleg Ossinovski rääkis intervjuus Postimehele, et sündmused Venemaal ja Ukrainas on tema ärisid väga tugevalt mõjutanud.
Kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul on tänavu nelja kuuga aasta varasemaga võrreldes vähenenud 17,8%.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.