• 18.03.14, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reola Gaas soovib Eestisse tarnida gaasibusse

Reola Gaas annab Tartu linnalähiliinidel ja Tallinna linnaliinidel katsetamiseks surugaasil liikuva autobussi, mis on esimene etapp LNG-gaasiga sõitvate liinibusside tarnimiseks Eestisse.
AS Reola Gaasi tegevjuhi Jaanus Mummi sõnul on gaasil töötavate autobusside kasutamine tõusev trend paljudes Euroopa riikides, sealhulgas Eestis. „Ettevõtte eesmärk on suurendada keskkonnasõbralike alternatiivkütuste kasutust kohalikul turul,“ lisas Mumm.
„Gaasibuss jääb Eestisse 45 päevaks, mil katsetatakse busside sobivust ja majanduslikku kasulikkust Tartu linnalähiliinidel ja Tallinna linnaliinidel. Ettevõtte eesmärk on pakkuda Eestis veeldatud maagaasil (LNG) töötavaid transpordilahendusi ja arendada välja tanklavõrgustik. Reola Gaas on sõlminud gaasitarnelepingud, et varustada transpordivahendeid gaasiga. Lähitulevikus rajatav LNG-terminal annab kindlust, et maagaasi hind kujuneb reaalselt toimiva turu põhimõtetel ning tagab tarbija jaoks läbipaistva ja parima hinna-kvaliteedi suhte,“ selgitas Mumm.

Seotud lood

Uudised
  • 28.08.13, 17:03
SEBE gaasibussid säästavad aastas 10 000 eurot
Sebe Tartu osakonna linnaliikluse juht Üllar Kaljuste kinnitas, et iga gaasibuss säästab võrreldes diiselbussiga ettevõttele 10 000 eurot aastas, kuid möönis, et külmemate ilmadega tekivad tõrked busside mootorite töös.
Arvamused
  • 14.03.14, 10:39
Asume ehitama gaasitanklaid
Riik on otsustavalt tegutsemas, et tuua liiklusesse keskkonnasäästlikumad gaasisõidukid. Järgmise seitsme aasta jooksul kulutatakse 51 miljonit eurot biometaani jõudmiseks autokütuse turule. Otsustavaks saab, kuivõrd tulevad riigi plaaniga kaasa tanklaketid.
Uudised
  • 06.07.14, 15:34
Maanteeamet ostab Reola Gaasilt gaasibusse
Maanteeamet kuulutas surugaasi linnaliinibusside hanke võitjaks ASi Reola Gaas ja allkirjastas ettevõttega lepingu kolme Euro 6 nõuetele vastava bussi ostmiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele