Euroopa automüük teeb vähikäiku. Suurim langus oli Küprosel, Soome jäi sellest maha ülivähe. Ka Saksamaa autoturg on läinud vabalangusesse.
Euroopa Liidus kukkus automüük märtsis aastaga 10,2%. Küprosel kukkus automüük 58,9%. Soomes vähenes automüük 58,6%. Üle 20% on kukkunud ka automüük Rumeenias (-32,2%), Hollandis (-31,4%) ja Rootsis (-21,2%).
Eestis kasvas automüük 3,0%, 1612 sõiduautoni. Lätis vähenes automüük 8,4% ja Leedus 4,8%.
Suurbritannia autoturg kasvas märtsis 5,9%, kuid Itaalias langes 4,9%, Hispaanias 13,9%, Prantsusmaa 16,2% ja Saksamaa 17,1%.
Euroopa autotootjate assotsiatsiooni andmetel registreeriti läinud kuul Euroopas 1,35 miljonit sõidukit. Esimese kvartali automüük kahanes 9,7%, 3,1 miljonile. Euroopa automüük langes järjest 18. kuud.
"Lääne-Euroopa autoturg on teel 1993. tasemele ja Saksamaa autoturg näib olevat vabalanguses," ütles Sanford C. Bernsteini analüütik Max Warburton. "Kuigi Saksmaal ei ole kasumlikkus ühiku kohta nii kõrgel kui Hiinas, on see siiski Saksamaa autotootjate kasumitele kriitilise tähtsusega ning praegune trend on väga häiriv."
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.