Täna hommikul oli Neste diiselkütuse hulgihind 1,188 eurot/liiter. Viimati oli hind lühiajaliselt madalam eelmise aasta juunis.
Möödunud aasta 22.-29. juunini oli Neste diiselkütuse hulgihind vahemikus 1,169 – 1,186 eurot/liiter. Aasta tagasi oli hulgihind 8,4% kõrgem.
Diiselkütuse hulgihinna praegune langusperiood on kestnud 19. veebruarist, kui kütuseliiter maksis hulgihinnas 1,314 eurot.
Mõnevõrra on langenud aasta alguses ka transpordifirmade kütuselisatasud. Schenkeri kütuselisatasu oli möödunud aasta detsembris 20,1%, aprilliks on lisatasu langenud 18,2% peale. Schenkeri aegade kõrgeim kütuselisatasu oli eelmise aasta aprillis, kui hinnale küsiti juurde 20,9%. Transpoint International (EST) kütuselisatasu oli detsembris 21,1%, aprillis on see 19,7%. DSV Transpordi kütuselisatasu on aprillis 20,6%.
Seotud lood
Euroopat võib oodata diislidefitsiit, mis viib Soome veebikanali 3t.fi hinnangul hinna üles. Transpordiettevõtte Kauritel juhatuse liikme Piret Krami sõnul mõjuks see sektorile väga halvasti.
Kui eelmisel nädalal langes Neste diislikütuse hulgimüügihind viimase kümne kuu madalaimale tasemele, siis täna jõudis hind viimase aasta madalaimale tasemele.
Kütusehinna tõus on sundinud transpordifirmasid kehtestama aegade suurimaid kütuselisa tasusid transporditeenuste hindadele.
Pikemat aega madalal püsinud kütuse hind on viinud viimaste aastate madalaimale tasemele ka transpordifirmade kütuse hinnalisa.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.