Pealinna üht kallimat parkimisala laiendatakse uuest aastast ühelt poolt peaaegu mereni.
Kohalikele elanikele parkimisala laienemine muutusi ei too, küll aga neile, kes piirkonnas ei ela, kirjutab
Eesti Päevaleht.Kui seni on üks linna kallimaid, südalinna parkimisala ulatunud kirdes Narva maanteeni ja edelas Kentmanni tänavani, siis uuest aastast ulatub südalinna parkimisala tõenäoliselt Ahtri tänavani ja Tõnismäe tänavani. Näiteks Süda, Ahtri, Hariduse või Hobujaama tänaval parkijad peavad niisiis hakkama parkimisminuti eest maksma senise kesklinna tsooni hinnast kaks korda rohkem, sest kui kesklinna tsoonis maksab veerand tundi parkimist 0,26 eurot, siis südalinna tsoonis 0,57 eurot.
Tsoonide parkimishinnad uue korra järgi ei muutu, paika jäävad ka kõigi tsoonide tasulise parkimise ajad. Kesklinna tasulise parkimise ala ei laiene, muutumatuks jääb ka vanalinna tasulise parkimise ala piir.
Inimesed, kes elavad praegu näiteks nimetatud Hariduse või Süda tänaval, ei pea Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo sõnul millegi pärast muretsema. Kuigi nende maja ees on uuest aastast südalinna tsoon, maksavad nad endiselt aastase parkimisloa eest 38,4 eurot. Kui varem said nad parkida üksnes soodusloale märgitud tänavale, siis nüüd on neil võimalik parkida kogu tsooni piires. Peale selle saavad tasulise parkimisala elanikud soodustust taotleda juba kaks kuud pärast oma elukohta sissekirjutamist.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.