• 28.03.12, 14:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts nimetas Raasukese ajutiselt Maanteeameti juhiks

Teenistusliku järelevalve tulemuste põhjal vabastas majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts täna ametist maanteeameti peadirektori Tamur Tsäkko ning nimetas ajutiselt tema asemel Erkki Raasukese.
Tsäkko peab maanteeameti juhtimise üle andma ministri nõunik Erkki Raasukesele, kes asub juhi kohale ajutiselt kuni konkursil uue juhi leidmiseni. Tsäkko ametist vabastamine jõustub  9. aprillil. Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) kuulutab lähiajal välja avaliku konkursi maanteeameti juhi kohale.
Teenistusliku järelevalve läbi viinud MKMi siseauditi ja õigusosakonna töörühm leidis oma järeldustes, et maanteeameti kõrgete ametnike lähetus Šveitsi Genfi ei olnud ei säästlik ega otstarbekas, osalemine ÜRO konverentsi töögruppides oli vaid reisi ettekäändeks.
Tamur Tsäkko ja ameti peadirektori asetäitja Margus Suiki lähetus oli auditi kohaselt osaliselt korraldatud formaalselt teenistuslähetuse regulatsiooni arvestades, kuna mõlemad ametnikud enda kinnitusel osalesid ka tegelikult ÜRO konverentsil. Samas polnud nende konverentsil osalemine otstarbekas, sest antud valdkonna eksperdid on teised maanteeameti ametnikud.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Andri Tõnstein, haldusosakonna juhataja Ilmar Maar ja infotehnoloogia osakonna Aldo Tatter ei täitnud lähetusel neile käskkirjaga pandud teenistusülesannet osaleda ÜRO konverentsil ja seega olid nad lähetuses asjatult.
Välislähetus Rootsi Aresse ajavahemikul 12.-16. veebruar oli vähemalt osaliselt vormistatud formaalselt teenistuslähetuse regulatsiooni arvestades. Samas ei olnud lähetus korraldatud säästlikult ega otstarbekalt ja lähetuskoht polnud valitud silmas pidades lähetuse eesmärke.
Teenistuslik järelevalve tegi ettepaneku, et Genfis lähetustel käinud hüvitaksid  põhjendamatud lähetuskulud maanteeametile. See tähendab, et nii Tsäkko kui kaks ameti peadirektori asetäitjat peavad igaüks maksma riigile tagasi 1507 eurot ja 47 senti. Kaks ülejäänud ametnikku peavad riigile hüvitama mõnevõrra rohkem. Samuti tuleb Genfis viibitud periood lugeda mitte lähetuses, vaid puhkusel olnud ajaks ja teha vastavad ümberarvestused nende töötasus.

Seotud lood

Arvamused
  • 20.03.12, 14:35
Lugege Tamur Tsäkko intervjuud!  
Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko vastas 22. märtsil online-intervjuus logistikauudised.ee lugejate küsimustele.
Uudised
  • 09.06.09, 12:04
Maanteeameti peadirektoriks saab Tamur Tsäkko
1. juulist saab Eesti Riikliku Autoregistrikeskusega ühineva Maanteeameti peadirektoriks Tamur Tsäkko.
Uudised
  • 28.12.10, 13:33
Tamur Tsäkko jätkab Maanteeameti peadirektorina
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi distsiplinaarmenetluse komisjon ei tuvastanud, et Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko oleks toime pannud distsiplinaarsüütegusid ning komisjoni ettepanekul otsustas minister Juhan Parts lõpetada Tsäkko töösuhte peatamise alates 29. detsembrist.
Uudised
  • 21.03.12, 13:45
Maanteeameti juht astus tagasi
Riigi rahaga korraldatud suusareiside tõttu skandaali sattunud maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko andis täna lahkumisavalduse.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele