Majandusminister Juhan Parts tunnistab, et uued ehitatavad rongiootepaviljonid pole Eesti kliimas sobilikud ning lisab, et Eesti Raudtee ehitab need juba niigi mugavamad, kui eeskirjad nõuavad. Projektide ümbertegemine aga tähendaks Euroopa rahakraani kinnikeeramist, kirjutas Õhtuleht.
"Ka mina olen märganud nende uute ootepaviljonide ilusat voolujoonelist disaini, aga ülimalt ebapraktilisust meie kliimas," nentis minister Parts riigikogu saadikute küsimustele vastates. "Ma väga loodan, et Eesti Raudtee suudab siin midagi pakkuda, et koos uute rongidega ka need ootepaviljonid oleksid vastupidavamad meie kliimale."
Ent selgub, et Eesti Raudtee ei saa paviljone kuidagi omatahtsi nüüd muutma hakata, isegi kui minister isiklikult seda soovib, sest raudteefirma kõneisiku Urmas Glase sõnul tehakse neid standardite järgi, mille on kehtestanud Eesti riik seadusega.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.