Transpordi Ametiühing kaardistas Eesti põhimaanteedel olevad veokiparklad. Logistikauudised näitab millise saagi sai Alexander Martynenko Põhja-Ida suunalisel magistraalilt ehk Tallinn-Narva maanteelt.
Kokku oli sellel trassil 17 peatumise võimalust. Martynenko sõnul on olukord õnnetu, sest sisuliselt ei saa kõiki kohti ka parklateks nimetada, on olemas ainult võimalus teepervel seisma jääda. Vähestes kohtades on olemas autojuhil võimalus kasutada tualetti ja pesemisvõimalusigi. Kõnealusel trassile jäi ainuke parkla Eestis, millel on olemas videovalve.
Ametiühingu hinnangul on veokiparklatevõrk üks osa hästi toimivast maanteetaristust.
Seotud lood
Transpordi Ametiühing kaardistas Eesti põhimaanteedel olevad veokiparklad. Siin on väike fotoreportaaž sellest, mis jäi ametiühingule kaamera ette Tallinn-Tartu maantee veokiparklatest.
Kutseliste autojuhtide ühingu juht Guido Kapp leiab, et veokijuhtidele puhkamiseks vajalike parklate haldamisega peaksid tegelema erafirmad. Riik saab toetada vajalike maatükkide eraldamise ja rendile andmisega.
Transpordi Ametiühing alustas möödunud nädalal kampaaniaga, et selgitada välja Eesti maanteeäärsete parklate seisukord. Eestlaste algatusel viiakse nädala aja jooksul kampaania läbi kogu Baltikumis.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.