• 05.10.11, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linford: tegime julgeid otsuseid 

ASil Linford oli mullu hea aasta. Ettevõtte tegevjuht Mihkel Vahe mainis Äripäeva Logistika kuukirjale, et mullu tehti ettevõtmises julgeid otsuseid.
"Sõlmisime tarnijatega uued kokkulepped, suunasime tegevusi uutele turgudele ning lõpetasime bad-business-lepingud. Nende all pean ma silmas kokkuleppeid erinevate rahvusvaheliste ekspedeerimisfirmadega, kellega olime pikka aega kinnisilmi koostööd teinud, uurimata, millised on turul tegelikud pakkumised," kirjeldas Vahe.
Rahvusvahelise kaubaveo osakaal on Linfordis umbes 80% mahust ning Vahe sõnul oli 2010. aasta kasv otseselt seotud välisvedude sagenemisega, kusjuures oluliselt suurenes maht Venemaa suunal.
"Tänavu augustist tööle hakanud uus piiriületussüsteem on meie Eesti-Venemaa vedude planeerimisele värskendavalt mõjunud. Autojuhtide tööaja mõttetust raiskamisest piiri ületamise järjekordades tundub saavat möödanik. Varasemast paindlikuma piiriületusega pakub Eesti arvestatavat konkurentsi Soomet ja Lätit läbivale transiidile. Jääme pikisilmi ka Venemaalt Eestisse tulekuks paremaid lahendusi ootama, sest siiani toimub seal kõik kahjuks vanaviisi," ütles Vahe.
Tuleviku prognoosimisel jäi Vahe ettevaatlikuks, nentides, et kui Eesti tootjal läheb kenasti, siis seda edu naudib ka vedaja. "Samas tuleb tähele panna, et Eesti majanduses toimuvad muutused imekiiresti," sõnas Vahe. Ta lisas, et Linford jätkab konservatiivse finantsdistsipliiniga ja on oma lähiaastate tegevuste planeerimisel ettevaatlik.
Vedajate peamistest probleemidest rääkides tõi Vahe välja kütuse kallinemise (ligikaudu 20% ajavahemikus dets 2010 - aug 2011), tööhõive ja kasvavad kulutused tööjõule. "Kaugsõiduautojuhtide keskmine vanus aasta-aastalt suureneb, kuna noori autojuhte ei tule asemele. Autojuhi amet pole noorte seas populaarne, kuigi rahvusvahelise autojuhi sissetulek on tunduvalt suurem kui Eesti keskmise palk," tõi Vahe välja kitsaskohad, mis segavad firmade kasvu ja pärsivad arengut.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.11, 11:44
Linford ostis pankrotti läinud Trailway hoonestusõiguse
Eesti suurim autotranspordifirma AS Linford soetas enampakkumiselt  ettevõtte naabruses oleva kinnistu hoonestusõiguse, mille eelmine omanik oli pankrotistunud haagiseäri Trailway (ärinimega Lamont Grupp).
Uudised
  • 06.10.11, 15:21
ERAA: Probleeme tekitab Venemaa
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretärToivo Kuldkeppi sõnu vahendanud Logistikakuukiri kirjutas, et mullune aasta autotranspordifirmadele keskpärane ning tänavu on vedajatel probleeme Venemaaga.
Uudised
  • 03.08.10, 16:13
Linford maksis kümnendi heldeima dividendi
Stabiilne dividendimaksja, maanteevedudega tegelev AS Linford maksis mullu dividendideks neli miljonit krooni ehk viimase kümnendi suurima summa.
Uudised
  • 30.08.11, 10:57
Linfordi käive kasvas mullu 35%
Eestis suurima veoautode arvuga rahvusvaheline transpordifirma ASi Linford mullune käibekasv ulatus 35%-ni ja müügitulu ületas 200 miljoni piiri.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele