Võrreldavate konkurentidega on meie kulubaas 15-20% odavam, kuid samas on meil koduturul vähem reisijaid, sõnas Estonian Airi president Tero Taskila.
„Estonian Airi uue strateegia peamine tugevus on meie kulubaasi geograafiline asukoht,“ sõnas Taskila. „Kui me võrdleme konkurentidega, võrreldavate strateegiate ja lennufirmadega, siis meie uue strateegia kulubaas on 15-20% odavam,“ lisas ta.
Taskila sõnul võivad tulevikus olla Estonian Airi võimaluseks ka pikamaa lennud, kuna seal on firma kulueelis vedajate nagu Finnair vastu 20-30%.
„Meie nõrkus on aga see, et meil pole koduturul piisavalt reisijaid, kuid teistel lennufirmadel on see olemas. Meie kulubaas on palju parem, kuid meie käive on halvem ning meie väljakutse on praegu võõrsilt nõudlus siia meelitada, et reisijad kasutaksid Tallinna sõlmpunktina,“ rääkis ta.
Taskila märkis, et uue strateegia esimesed elemendid juba toimivad. „Tuleva märtsis hakkab Estonian Air lendama Tallinna ja Jyväskylä vahel ning meil on liinile juba sadu broneeringuid ja me teame, et paar esimest lendu on juba täielikult välja müüdud. Trondheimi liin avati 5. septembril ning sellega on läinud väga hästi, me müüsime enam kui 3000 broneeringut enne esimest lendu. See on märkimisväärne,“ sõnas ta.
Ta ütles, et murelikuks teeb neid praegune Euroopa majanduslik olukord. „Me peame olema ettevaatlikud selles osas, mis juhtub järgneva 12-24 kuu jooksul. Me ei tohi võtta liiga suuri riske samal ajal kui turud on pea kokku kukkumas.“
Taskila ütles, et see kui palju mõjutab airBalticu börsiletulek Baltikumi lennundusturgu sõltub sellest, kui edukas on airBalticu avalik IPO. „Ilmselt peavad nad kasumlikkuse nimel kõvasti pingutama, kuna investorid tahavad loomulikult investeerida elujõulisesse lennufirmasse.“
„Estonian Air tahab jätkusuutlikud numbrid saavutada 2013. aastaks ning selleks ajaks peame ka meie tegema otsuse, kas me tahame omanikeringi laiendada, kas me tahame tuua ettevõttesse otseinvesteeringuid konkreetsetelt partneritelt või kas me otsustame samuti avaliku pakkumise kasuks,“ märkis lennufirma president.
Seotud lood
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et pooldab Estonian Airi uut strateegiat. Julge unistamine pole patt, ütles Sakkov kommenteerides Estonian Airi ambitsioone kujundada praegune regionaalse lennufirma ärimudel ümber suure liinivõrgustikuga lennufirma mudeliks.
Estonian Airi uus strateegia, mis sisaldab endas sõlmlennujaamaks kujunemist ja uusi sihtkohti, pole siiani veel ühelegi lähedalasuvale lennufirmale edu toonud, ütles lennundusekspert ja kunagine Estonian Airi juht Erki Urva.
Täna rahvusvahelisel turismikonverentsil esinenud Estonian Airi nõukogu esimees Joakim Helenius tutvustas lennuettevõtte uue strateegia nurgakive, mille järgi kavandab Estonian Air oluliselt suurendada liinivõrgustikku ning sihtkohtade arvu.
Homme toimub Tallinnas rahvusvahline turismikonverents, kus Estonian Air tutvustab esmakordselt kaua oodatud uut strateegiat, teatas ettevõte.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.