Täna algasid Soomes Turus Viking Line’i uue reisiparvlaeva ehitustööd.
Laev liigub uudse kütuse – veeldatud maagaasi (LNG - Liquid Natural Gas) jõul, mis on ainulaadne sellise klassi laevade puhul.
Arendusfaasis on lisaks keskkonnasõbraliku kütuse ja elektri kasutamisele tähelepanu pööratud ka disaini muutmisele ning teeninduse kaasajastamisele, teatas firma pressiteate vahendusel. Viking Line’i uus laev valmib 2013. aasta alguses ning on planeeritud liiklema Turu-Ahvenamaa-Stockholm liinile.
Laeva pikkus on ligi 214 meetrit, brutotonnaaž ca 57 000 tonni ja sellel saab olema 1 A Super jääklass. Laeva mahub 2800 reisijat, laevas on 1275 liinimeetrit veokitele ning eraldi autotekil 500 liinimeetrit sõiduautodele.
Viking Line’il sõidab Läänemerel seitse laeva. 2008/2009. aasta käive oli ca 471 miljonit eurot. Reisijate koguarv oli 6,4 miljonit ja keskmine töötajate arv kontsernis oli 3091.
Seotud lood
Viking Line lipulaev Viking Grace võitis laevatööstuse disaini- ja tehnoloogialahenduste konkursil Shippax Awards 2013 viis auhinda.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.