Käesoleva nädala keskel Sotšis peetud konverentsil kohtusid DB Schenker Rail ja Vene Raudtee (RZD) tütarettevõtte TransConteineri esindajad, et arutada ühisettevõtte loomise võimalusi, et alustada logistikateenuste pakkumist Venemaal.
Selle aastasel rahvusvahelisel Rautee Ärikonverentsil kohtusid kaks ettevõtet, et arutada, kuidas rahuldada autotootjate ja tarnijate kasvavat teenusenõudlust Kaluga piirkonnas Venemaal. Ettevõtete hinnangul vajaks Kaluga piirkond spetsiaalset logistika- ja tarneketi teenuste väljatöötamist, kirjutas Handy Shipping Guide.
"DB Schenker omab rahvusvahelist kogemust ja teadmisi, et arendada ja teenindada oma kliente selles võrgustikus. Oleme seni Kaluga piirkonnas neli aastat edukalt koostööd teinud RZD tütarettvõttega TransContainer. Laiendades oma tegevust ja keskendudes uutele turu potentsiaalidele usaldame oma Venemaa partnereid, kes juba tunnevad konkreetset turgu," ütles DB Mobility Logisticsi transpordi ja logistika divisjoni juht Karl-Friedrich Rausch.
Venemaa autotööstused on väga suure kasvupotentsiaaliga. 2007. aastast on kasvanud autotootjate ja tarnijate hulk Kaluga piirkonnas, mis asub ca 160 kilomeetri kaugusel Moskvast. Uusi tootmisi on sinna rajanud Volkswagen, PSA Peugeot Citroen, Mitsubishi ja Volvo.
DB Schenker Rail on Kaluga piirkonnas transpordiparnter 2007. aastast Volkswagenile ja Škodale.
Ühise ettevõtte loomise idee sai positiivset tagasisidet, teatas DB Schenker. Ettevõtte esindajate sõnul võib ühisettevõtte operatsioonidega alustada juba enne käesoleva aasta lõppu.
Seotud lood
AS Schenker laiendab oma tegevusvaldkonda ning on otsustanud siseneda raudteetransporditurule, seoses sellega on ettevõtte välja kuulutanud avaliku konkursi raudteetranspordi projektijuhi ametikoha täitmiseks.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.