Teisipäeval allkirjastasid Maanteeameti ja Tšehhi firma Iveco Czech Republic a. s. esindajad lepingu 110 Iveco IRISBUS Crossway tüüpi bussi ostuks, mis läheb maksma 18,86 mln eurot. Bussiostu rahastatakse Eesti Vabariigi ja Hispaania Kuningriigi vahel sügisel sõlmitud CO2 saastekvoodi ostu-müügi lepingu alusel laekuvatest vahenditest. Vastavalt lepingule tarnitakse ostetavatest bussidest 52 bussi seitsme kuu jooksul alates lepingu sõlmimisest ning ülejäänud busside tarnimine toimub 2012. aasta III kvartalis. Ostetavatest bussidest 100 võetakse kasutusele maakonnaliinide teenindamiseks ja 10 lähevad Tallinna linnale. Olemasoleva kava kohaselt on plaanis soetatavad bussid kasutusele võtta Ida-Virumaa ja Harjumaa avalike maakonnaliinide teenindamisel. Antud piirkondade valimisel mängis rolli asjaolu, et nimetatud maakondades lõppevad lähiaastatel vedajatega sõlmitud veolepingud. Samuti on Ida-Virumaa ja Harjumaa suure sõitjate arvuga piirkonnad, mille teenindamiseks on hangitavad 12-meetrised normaalbussid sobilikud. Bussid jäävad kogu busside kasuliku eluea jooksul riigi omandusse ning need antakse vedajate kasutusse riigihanke korras sõlmitavate avaliku teenindamise lepingute alusel. Tallinnale antakse 10 bussi linnaliinide teenindamiseks, kuna viimasel kahel aastal ei ole Tallinna linna omandusse kuuluval Tallinna Autobussikoondise ASil olnud võimalik investeeringutele seatud piirangu tõttu uusi busse soetada. Firma Iveco Chech Republic a. s. esindab Kesk- ja Ida-Euroopas kontinendi suuruselt teist bussitootjat Irisbus Iveco.
Bussiostu rahastatakse Eesti Vabariigi ja Hispaania Kuningriigi vahel sügisel sõlmitud CO2 saastekvoodi ostu-müügi lepingu alusel laekuvatest vahenditest. Vastavalt lepingule tarnitakse ostetavatest bussidest 52 bussi seitsme kuu jooksul alates lepingu sõlmimisest ning ülejäänud busside tarnimine toimub 2012. aasta III kvartalis.
Ostetavatest bussidest 100 võetakse kasutusele maakonnaliinide teenindamiseks ja 10 lähevad Tallinna linnale. Olemasoleva kava kohaselt on plaanis soetatavad bussid kasutusele võtta Ida-Virumaa ja Harjumaa avalike maakonnaliinide teenindamisel. Antud piirkondade valimisel mängis rolli asjaolu, et nimetatud maakondades lõppevad lähiaastatel vedajatega sõlmitud veolepingud. Samuti on Ida-Virumaa ja Harjumaa suure sõitjate arvuga piirkonnad, mille teenindamiseks on hangitavad 12-meetrised normaalbussid sobilikud. Bussid jäävad kogu busside kasuliku eluea jooksul riigi omandusse ning need antakse vedajate kasutusse riigihanke korras sõlmitavate avaliku teenindamise lepingute alusel.
Tallinnale antakse 10 bussi linnaliinide teenindamiseks, kuna viimasel kahel aastal ei ole Tallinna linna omandusse kuuluval Tallinna Autobussikoondise ASil olnud võimalik investeeringutele seatud piirangu tõttu uusi busse soetada. Firma Iveco Chech Republic a. s. esindab Kesk- ja Ida-Euroopas kontinendi suuruselt teist bussitootjat Irisbus Iveco.
9 fotot
- Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko tervitab Iveco Czech Republic u esindajaid David Sivierot ja Lukaš Malikut. Foto: Raul Mee
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.