• 09.05.11, 10:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riik võtab saarte praamiliikluse Leedolt ära

Saaremaa Laevakompanii omanik Vjatšeslav Leedo praamiäri ei pruugi enam kaua kesta, sest riik kavatseb ise praamid ehitada ning saarte ja mandri vahel ise liiklust korraldama hakata, Saaremaale lubatakse aga püsiühendust, kirjutab Delfi.
Majandus -ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) tahab soetada Euroopa Liidu abirahade eest Hiiumaa liinile sobivad parvlaevad, mille ehitamisega on kavas alustada Euroopa Liidu uuel eelarveperioodil, mis algab 2014. aastast, teatas MKM Delfile.
"Esialgu on planeeritud läbi viia uuring Hiiumaa parvlaevaühenduse analüüsimiseks, uuringutulemuste põhjal on võimalik teha edasised otsused," teatas MKMi avalike suhete juht Kalev Vapper.
Riigi plaan on halb uudis praegu Hiiumaaga praamiühendust korraldavale Saaremaa Laevakompaniile, millel valmis mõne nädala eest just Hiiumaa liinile mõeldud parvlaev Hiiumaa.
Kuna valitsuse tegevusprogrammis on ette nähtud ka Saaremaa püsiühenduse rajamisega edasiminek, siis kavatseb riik Leedolt kogu ta äri üle võtta.
Saaremaa Laevakompanii ise riigi plaane kommenteerida ei taha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele