Skinest Grupi omanik Oleg Ossinovski ütleb, et tema tööpõldu kriis ei puutunud. Enamgi veel – 2010. aasta oli tema sõnul edukam kui kunagi varem.
Et kriis temast mööda läks, näitab ka väljamakstav omanikutulu. See lubas Ossinovskil 2009. aastal oma ettevõttest tublit dividendi saada – ligi 32 miljonit krooni (2,1 miljonit eurot). Ossinvoski on lisaks ka Tallinna Vee aktsionär ja sai ka sealt dividendi. Äripäeva dividendide TOPs oli ta 33,3 miljoni krooniga (2,1 miljoni eurot) seitsmes.
"Me oleme ju raudteelased. Raudteed kriis praktiliselt ei puutunudki ja kaubaveod ei vähenenud," räägib ta.
Ossinovski lisab, et tegelikult läks Skinestil mullu veelgi paremini. "Müügitulu oli kokku 1,5 miljardit krooni ning kasum 250 miljonit krooni. Kõige edukam aasta grupi ajaloos,“ sõnab ta.
Mida ta võttis aga ette 2009. aastal välja makstud omanikutuluga. "Mis ma sellega tegin…See oli nii ammu,“ ei suuda ta enam täpselt meenutada, kuid lisab siis, et ilmselt kulus osa rahast maja peale. Samuti tegi ta väärtpaberiinvesteeringuid.
Ossinovski sõnul pole dividendidele kulunud summa kuigi suur, kui arvestada kogu gruppi.
Seotud lood
Majanduslanguse alguses ei peljanud paljud ettevõtjad võtta oma firmadest välja omanikutulu. Tänane Äripäev avaldas dividendi TOPi, millest selgub, et 203 ettevõtja pangaarvele laekus 2009. aastal kolm või enam miljonit krooni. Seekordse edetabeli võitis üks stabiilsemaid omanikutulu teenijaid Toomas Annus 45,72 mln krooniga.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Enimloetud
1
Pingereas poolsada bussifirmat!
2
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
6
Lisatud kolm Gartneri soovitust riskide maandamiseks
Viimased uudised
Lisatud video remondiaegsest liiklusskeemist
Hetkel kuum
Pingereas poolsada bussifirmat!
Eesti ehitusidu: Saksamaal vajavad remonti tuhanded sillad
Tagasi Logistikauudised esilehele